Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold.

+2
Rød, Hvit og Blå
HvitogBlå
6 posters

Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty Sutring

Poste by Bøketroll 2008-09-03, 09:23

Du glemte en ting, HvitogBlå. Det er SF som har bestukket kretsen slik at dommerne til dette oppgjøret var både blinde og svaksynte. Dommerne i SFs kommende Fram-kamp vil derimot ha gjennomgått kretsens b-kurs i røntgensyn.

Du tror vel ikke SFs trener, Patrick Walker, har noe med hvem som spiller på b-laget å gjøre? Nei, selvfølgelig ikke. Dumt av meg å spørre om det.

God bedring!
Bøketroll
Bøketroll

Antall Innlegg : 8

Til Toppen Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty !

Poste by Truls 2008-09-03, 08:19

Dette ble mange konspirasjonsteorier Hvit og blå!
Hvis det var tilfelle at vi var i lomma på SF, hvorfor hadde det seg slik at de stilte med 9 spiller fra A-lags stallen i fjor, når de møtte oss på høsten? Å, nei SF driter i oss om vi er i 3 eller 2. Så lenge de kan melke oss!
Truls

Antall Innlegg : 23

Til Toppen Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty Re: Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold.

Poste by HvitogBlå 2008-09-03, 04:56

Dette blir bare dumt av deg også bøketroll. SF hadde verken mange skader eller suspansjoner. Og de hadde ingen ting og vinne med å stille et slik manskap de gjorde. Det beste laget de har stillt i hele år. Så da får heller du forklare meg hvorfor akkurat de i denne kampen stilte som de gjorde. Jeg vet med sannhet at minst èn av de i SF ledelsen ikke har gode øyne til fotballlag i larvik. Har faktsisk personlig hørt det. Og det samme gjelde tildigere trener i SF som var irritert over hvordan turn var i overganger med spillere. Og når man da i tillegg vet at Syrrist har en god dialog med SF (fotball skolen til "SF" hvor Syrrist jobber) begynner jeg og lure. JEG MENER IKKE AT SYRRIST PERSONLIG HAR SNAKKET MED DE. DET VET JEG AT HAN IKKE HAR. Men at de heller vill hjelpe det laget de har en god dialog med. SF ringt jo Fram i fjor når de hadde pause, for og spille treningskamp....... Det tyder jo på at de har et bedre øye for Fram enn oss. I tillegg kommer SF til og ha en finger i spillet når Framparken og skolen er ferdig der nede og hva er da bedre for de enn og kunne ha et farmerlag til som spiller i 2div??? Connect the fucking dots???
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39

Til Toppen Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty Sutring

Poste by Bøketroll 2008-09-02, 23:53

Herregud, hadde forventet slike innlegg på Fram-forumet. Ikke her. Begynn å grin, eller noe.

Ja, mange er enige om at 2. lagene bør ut av det ordinære divisjonssystemet, nettopp på grunn av at de stiller varierende mannskap. Dette er dog mat for forbundet. Dette er noe Erling bør jobbe for. Å skylde på SF for at de pga. skader, suspensjoner osv. (ok, er ikke bare det som er tilfelle her) stiller med svært varierende kvalitet på 2. laget er jo bare dumt. Dette vet alle før sesongen tar til. Å skulle sutre da rett i ettertid blir for meg rett og slett bare barnslig.

Skjerp deg, HvitogBlå, og ta tapet som en mann. Gidder ikke å bli oppfattet som en sutreklubb heller. Det var 11 mot 11 i går også. Og alle var av kjøtt og blod. Nå gjelder det bare å knuse rottene 13., og bruke energien på eget lag fremfor nabobyens reserver.
Bøketroll
Bøketroll

Antall Innlegg : 8

Til Toppen Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty Re: Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold.

Poste by bricky 2008-09-02, 19:04

Sikkert riktig det Truls, men her kan de ha direkte innvirkning på toppstriden i avdelingen.

Hvis de ikke stiller med tilsvarende godt mannskap mot Fram og gjør en helstøpt innsats, skal jeg gi dem så mye negativ omtale på alle fora, at de ønsker at de aldri hadde gjort dette. Dette er så usportslig at det er direkte kvalmende. Hvis de ikke vet sin besøkelsestid her, har jeg satt mine ben på "komplett idiot.no-stadioen" for siste gang.
bricky
bricky

Antall Innlegg : 74

Til Toppen Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty !

Poste by Truls 2008-09-02, 18:31

Når vi møtte dem i år er det første gang de (SF2) har mønstret et junior lag mot oss.
Noe som ikke er tilfelle med dere, seinest i fjor høst kampen. Men også året før der igjen, da dere møtte dem rett før ferien og på slutten av sesongen.
Vet det føles uretferdig og møte et totalt annet lag en de vi møtte. Å jeg skjønner dere veldig godt også. Men vi ble rammet av det samme ifjor kontra når Sandar møtte dem. Personelig mener jeg 2 lag skulle hatt egen liga.
Truls

Antall Innlegg : 23

Til Toppen Go down

Poste by HvitogBlå 2008-09-02, 16:19

Skylder ikke på dommerne i det hele tatt. Det er bare en ergelse jeg har generelt. At det er mye rar dømming rundt i 3 div er jo normalt. Det er derfor jeg skilte de to innleggene fra hverandre men kansje streifet borti den siden det var den kampen jeg desverre hadde friskt i minne.

Og så til "sutringen". Jeg tenkte at det var helt sikkert noen som ville si det du sa: "På den annen side er det påfallende at sutringen kommer nå som dere blir rundspilt av et lag som er langt bedre" Det er vel mulig og ha den meningen selv før vi møtte SF 2 i dag. Jeg vet ikke om du kan så mye om journalistikk?? Jeg kan veldig lite, men jeg vet de ofte venter med saker til det blir aktuelt. Hvor interessant er det og høre om langrenn om sommeren etc etc etc etc?? Og var ikke dette et tema på forumet deres etter dere tapte mot de i fjor?? Og i år møtte dere et junior lag, så da har tydligvis sutringa virkert;) Er aldrig morsomt og tape og i dag gjorde vi det. Syntes laget spilte Veldig bra og all honør til de som var med i dag. Vi tapte fortjent men det sier vel litt om hva de stilte med siden vi ikke spilte dårlig og at vi er i toppen av tabellen. Hvordan hadde det gått med dere?? Men vi får bare slå dere den 13 sep så er det gjort. Da trenger vi ikke hjelp fra andre. Noe dere helt tydelig har fått nå og helt sikkert vil få når dere møter SF jr igjen.
HvitogBlå
HvitogBlå

Til Toppen Go down

Poste by Krabba 2008-09-02, 16:16

bra melding å slenge at turn ikke er i nærheten i noen deler av kampen.
Da så du tydligvis ikke 1 omg. Turn hadde iallefall ikke fortjent å ligge under. Så du kampen i det hele tatt??
Krabba
Krabba

Antall Innlegg : 43

Til Toppen Go down

Poste by Rød, Hvit og Blå 2008-09-02, 15:37

Vil bare først understreke at jeg er enig med deg, om det er Sandefjord 2, og bruken av spillere du vil til livs her. Det er en uting, og rein bingo hva slags lag de stiller med fra gang til gang, og jeg personlig mener 2.lagene egentlig burde spilt i en egen liga, som f.eks. i England. På den annen side er det påfallende at sutringen kommer nå som dere blir rundspilt av et lag som er langt bedre( og som nok også fort kan bli i vanskeligste laget selv for Fram, selv om vi hamlet opp med dem på Komplett.no Arena i fjor, og da stilte de med 9 proffer fra start), det hadde nok vært stille om de hadde stilt med et juniorlag, og dere hadde vunnet 5-0.

Det å skylde på dommeren derimot, når dere taper såpass klart som 3-0, og etter alle rapporter og dømmer strengt tatt ikke er i nærheten av ett poeng på noe stadiet av kampen, det blir bare teit.

Ellers, lykke til i innspurten(det trenger dere Very Happy ). Håper at dere karrer dere opp i 2.divisjon, det året vi rykker opp i Adeccoligaen, det er jo viktig å ha farmerlaget sitt så høyt opp som mulig Razz Razz
Rød, Hvit og Blå
Rød, Hvit og Blå

Antall Innlegg : 4

Til Toppen Go down

Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold. Empty Sandefjord Fotball ødelegger fotballen i Vestfold.

Poste by HvitogBlå 2008-09-02, 15:13

Har mye på hjertet i dag. Og dette er noe som er blitt tatt opp før.
Jeg er rett og slett forbannet over holdningene til SF. Det er en skam hvordan de opptrer ovenfor lagene i Vestfold. Og dette har pågått i noen år nå. Og stille med et så blandet lag fra kamp til kamp i et år hvor de ikke har sjangs til og rykke opp er rett og slett respektløst ovenfor de lagene som har foret dem med sine talenter. Hvor er ydmykheten, takken??? Jeg hadde hatt mye større forståelse om de hadde hatt en sjangs til og vinne gruppa men dette blir bare idioti. Eier de ikke skam. Jeg kan vedde min venstre pung på at de ikke stiller i nærheten av samme lag mot "parkvesnet" der nede. Det så vi jo tydelig når de stilte med et reint jævla juniorlag i våres. Og flere så kalt a-lagsspiller mot oss på tjøllingbanen. Nei, for min del håper jeg at Sandefjord aldrig rykker opp til tippeligaen. De kan holde seg nede i "wankership".

BOIKOTT Sandefjord Fotball.
HvitogBlå
HvitogBlå

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics