Samarbeid om fotball i Larvik
+3
Krabba
Sofus
Soting
7 posters
Side 1 av 1
Re: Samarbeid om fotball i Larvik
Hvor er admin ? sånne innlegg bør slettes!
Soting- Antall Innlegg : 21
Enig, beklagelig med sånne kommentarer og det gangner ikke oss som klubb. Mange er inne på vårt forum. Store & små
Sofus- Antall Innlegg : 43
Trodde man måtte være over 13 år her inne! Du skriver som en drittunge!!!
pollyenga- Antall Innlegg : 2
må aldri samarbeide med Fram. den dagen vil komme da Turn er en divisjon over.
Spyrrist- Antall Innlegg : 1
og du er lyseblå... dummaste....
Krabba- Antall Innlegg : 43
Krabba skrev:bare ikke samarbeid med de der nede! Vi rykker jo opp iår, og da er det bare å peise på!!
Ser stygt ut med opprykk nå da...
LYSEBLÅ- Antall Innlegg : 6
Enig at det kan være 2 i styret, men ikke i blant medlemmene/trenere/lagledere desverre, At vi ikke følger opp er ikke noe nytt !
Sofus skrev:Enig med deg Soting, men jeg vet det er for sterke krefter innad i Nanset, som ikke vil det.
Her trur jeg nok du tar feil Sofus, jeg vet positivt at det er sterke krefter i Nanset som ønsker et samarbeid og hittil er det nok desverre vi som har sviktet. Nanset ser helt klart store samdriftsfordeler med Turn, så her er det bare å stå på og få tingene på plass....
For øvrig, ved et eventuelt samarbeid med bak smia melder jeg meg inn i Fredrikstad!
Stolt er jeg også av hva vi presterer i lagdelene, ikke minst på A-laget !
Lykke til imorgen og møt opp !
Lykke til imorgen og møt opp !
Joda... Selvsagt er jeg enig. Visste imidlertid ikke at det stod SÅ dårlig til. Som du vet har jeg jobbet en stund i utlandet. Da jeg reiste ved juletider -06, var det en veldig positiv stemning rundt videre satsning på LT-fotballen. Er virkelig situasjonen blitt så ille? Det var en flott organisering og god struktur på det som ble lagt frem.
Jeg skjønner heller ikke hvorfor Nanset ikke vil inngå et samarbeid med Turn. To flotte klubber i Blått og hvitt ('')
Jeg er imidlertid VELDIG stolt over hva vi presterer
Gleder meg til Lørdag.
Jeg skjønner heller ikke hvorfor Nanset ikke vil inngå et samarbeid med Turn. To flotte klubber i Blått og hvitt ('')
Jeg er imidlertid VELDIG stolt over hva vi presterer
Gleder meg til Lørdag.
bricky- Antall Innlegg : 74
bare ikke samarbeid med de der nede! Vi rykker jo opp iår, og da er det bare å peise på!!
Krabba- Antall Innlegg : 43
Enig med deg Soting, men jeg vet det er for sterke krefter innad i Nanset, som ikke vil det.
Tror vi kommer nok til å være den klubben vi er i mange år fremover. Tror vi kunne klart oss uten samarbeidstanker, hadde bare medlemmer/ildsjeler vist større engasjement /handlinger, enn bare masse tomt snakk! Det er faktisk bare 2,3,4, 5 personer i fotballstyret som holder klubben sammen pr idag, skremmende !!! (ÆRE være dem ).
Desverre de siste fem årene har det vært dårlig kultur på, at skal vi brette opp skjorteermet og måtte engasjere oss, se da stikker alle de god snakkerne inn i krokene sine og er ikke å se. Ikke alle, noen ildsjeler har vi, men desverre for få, til å makte å dra klubben videree i riktig retning. Har bare en ting til slutt å si : VI MÅ REISE OSS, VISE ANDRE HOLDNINGER, ENGSJERE OSS OG VILLE NOE MED KLUBBEN VÅR FOLKENS ! enig Bricky ?
Tror vi kommer nok til å være den klubben vi er i mange år fremover. Tror vi kunne klart oss uten samarbeidstanker, hadde bare medlemmer/ildsjeler vist større engasjement /handlinger, enn bare masse tomt snakk! Det er faktisk bare 2,3,4, 5 personer i fotballstyret som holder klubben sammen pr idag, skremmende !!! (ÆRE være dem ).
Desverre de siste fem årene har det vært dårlig kultur på, at skal vi brette opp skjorteermet og måtte engasjere oss, se da stikker alle de god snakkerne inn i krokene sine og er ikke å se. Ikke alle, noen ildsjeler har vi, men desverre for få, til å makte å dra klubben videree i riktig retning. Har bare en ting til slutt å si : VI MÅ REISE OSS, VISE ANDRE HOLDNINGER, ENGSJERE OSS OG VILLE NOE MED KLUBBEN VÅR FOLKENS ! enig Bricky ?
Samarbeid om fotball i Larvik
Nå må vi våkne og få til et samarbeid med Nanset, formann Vagles åpninger for samarbeid med bak smia må ikke skje!
Similar topics
» Larvik turn - Sandefjord Fotball 2
» Samarbeid med SF???
» larvik Turn - Sem
» Sem - Larvik Turn 0 - 9
» Samarbeid med SF???
» larvik Turn - Sem
» Sem - Larvik Turn 0 - 9
Side 1 av 1