Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Talentløst og tannløst

2 posters

Go down

Talentløst og tannløst Empty Re: Talentløst og tannløst

Poste by Sofus 2009-10-15, 10:56

Enig med mye du skriver her, men det klubben er mest tjent med er et godt fundament rundt A. laget.
En runde eller to i NM sammenheng genererer 150-250 tusen kroner til klubben. Det sier vel sitt !
Klubben bør heller få felles økonomi og ikke som idag der noen lagdeler i de eldste klassene har/har hatt i flere år omsetninger på over 100 tusen i året !!! Dette går i tillegg utover det sportslige, da spillere uten pengesterke foreldre får samme muligheter på sånne premisser( de må ha rett alder som guttene våres, hjelper ikke å være god nok !). På de samme omtalte trinnene har noen trenere hatt/har utrolig høy årslønn og gjør dette kun for penger ! Da kan vi snakke om klubben i våre hjerter. Jeg og er glad i klubben min, men slike ting må bort ! Det er på sånne ting du Blå&Hvit bør ha fokus på og ikke noen skarve bensinpenger til noen A-lag spillere !!
Sofus
Sofus

Antall Innlegg : 43
Join date : 02.08.2008
Age : 43
Bosted : Oslo/Larvik

Til Toppen Go down

Talentløst og tannløst Empty Talentløst og tannløst

Poste by HvitogBlå 2009-10-14, 05:22

Må si jeg ble skuffet, da jeg i øp i dag (14.10.09) leste at Turn igjen ikke er tilstede når fotballklubbene i byen samles for og snakke om talent utvikling og samarbeid. Synes det er trist og se at Turn, som VAR ledene innen talentarbeid i larvik, ikke er med i dette eller da tilstede. Noe som kansje er det viktigste om man nå er med i dette. Klubben har jo sjøl sagt at det ikke ligger til rette noen satsing på fotballen fremover i de nærmeste årene. Det viser jo også deres intensjoner og fokus som ser ut til og handle om barnehage og kiosk. Har vel vært lite annet og høre om. "Turn til 1000" har vi sett blitt forsjøkt før, uten at vi kan si det har gitt frukter eller videre vekst i klubben. Husker for ca 4-5 år siden da flere hundre var samlet på lovisenlund for for og høre om visjoner og mål. Men det hele endte bare i noen møter og det var det. Er veldig stolt av klubben min, men synes det også er viktig og være kritisk.

Det jeg ønsker er at klubben er ærlig med hva de vil. Det er bare tull og gi bort penger til spillere i 3 div. Når klubben ikke har noe mål eller mening med hvor de vil. Ønsker klubbe og kun fokusere på 3 div, så er det bra. Men ikke sløs bort penger på det. Da er det bedre de pengene blir brukt på de yngre. I form av utstyr, turer, trenere, kompetanse heving eller slik at vi kan gi dem inspirasjon og glede til kunne utvikle seg og ønsker og utvikle seg videre.

Jeg kan fortsette lenge her, men tror de fleste forstår hva jeg menere. Og er eninge i at klubben må være mye mer tydlig ovenfor medlemene og andre om hva de vill og hvor de vill. Og konsentrere seg mer om aktiviteten i klubben enn Barnehage og kiosk utbygging. (

(ps. Vet at brytergruppa har veldig godt av en ny plass, så synes det er positivt de får det i nye bygget. Jeg er positiv for det nye "anlegget" bare så dere er klar over det)
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39
Join date : 24.01.2008

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet