Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

klubben i mitt hjerte

+2
olstad
smiley11
6 posters

Go down

klubben i mitt hjerte Empty turn er best i byen

Poste by smiley11 2009-11-29, 03:15

turn er best i byen, gleder meg til 2011
smiley11
smiley11

Antall Innlegg : 93
Join date : 22.03.2008

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty Re: klubben i mitt hjerte

Poste by Truls 2009-11-26, 18:29

Jeg håper og tror ikke smiley speiler holdninger til resten av Larvik Turn supporterne.
Larvik Turn er flott klubb med lange tradisjoner og stolt historie, men lese holdninger til enkelte gir meg flau smak i munnen, ved å si at vi er fra samme by.

Turn sliter pdd. med skranken økonomi og realtivt dårlig oppslutning om klubben, å jeg tror neppe smileys holdninger kan bidra i noen grad å bedre dette.

Heldigvis for trolla har de fleste i Turn sett virkeligheten og stikket fingeren i jorda, ved å gjøre det beste ut av situasjonen. Bygge opp innfrastrukteren, innvestere i inntektsbringende foretninger og satse på de yngste tror jeg absolutt Turn gjør godt i. Men da trenger ikke dere folk som surer opp stemningen ved å påpeke flåseri om naboklubben, slik enkelte gjør.

Så til resten av dere oppegående supportere, ta i et kraftak for klubben deres, still opp på dugnad og gi jernet for at dere skal våkne opp igjen. Om dere ikke vil spille toppfotball, kan dere i hvertfall bidra å få opp talenter slik at dere kan være stolte av klubben deres. Det er heller ingenting i veien for å ta kontakt med noen i Fram, for å kanskje få noen ideer om hvordan samle folk til klubben.

Mvh. en Framsupporter, som vil faktisk det beste for byen og ikke bare sin egen bakhage.
avatar
Truls

Antall Innlegg : 23
Join date : 11.04.2008

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty Re: klubben i mitt hjerte

Poste by Framsupporter 2009-11-24, 03:21

Smiley, du refererer til at Fram får stadig flere utenbys spillere, ja til en viss grad har du rett, men hvor kommer disse spillerne fra? De kommer fra i hovedsak vår naboby sandefjord. Hadde vi snakket om masse utlendinger så hadde jeg forstått deg bedre, i så tilfelle får du vel heller kritisere Sandefjord fotball for manglende identitet. Og det er et faktum at det pr i dag ikke er nok gode 2 divisjonsspillere i larvik, da må man nødvendigvis litt ut av bygrensa for å hente spillere. Ellers er jeg enig i at lokale spillere er å foretrekke, men å lage noe nr av noen spillere fra sandefjord er ganske ubegripelig.

Du refererer til Fram har 200 tilskuere, jeg tror faktisk snittet ligger mellom 3-400 i årets sesong, og antagelig blant de 3-4 laga i vår avdeling som hadde best snitt til tross for vi havnet midt på treet. Ble faktisk nr 8 av 14 lag første sesongen, det må faktisk være ganske godkjent.
Turn på sin side gikk jo også i år høyt ut her på forumet, i år SKULLE de rykke opp, men istedet var det like før dere rykket ned i stedet....da ble dere veldig veldig stille igjen.
På kampene til Turn har dere vel ca 50-100 tilskuere, selv i fjor var det kun i kampene mot Fram dere hadde mye folk i bøkeskogen, så når det gjelder tilskuertall så ligger dere langt bak Fram i alle år.
Se litt på tallene i konkurransen 'klubben i mitt hjerte'. Fram fikk nesten 2700 stemmer....LT fikk vel ca 340 stemmer mener jeg, det sier også en del. En konkurranse Fram har vunnet 4 år på rad og nå gitt klubben 400 000 spenne i treningsutstyr. Istedet for bare å hakke på Fram, hvorfor bruker du ikke tida på å skape tilsvarende glød og engasjement i din egen klubb???. Virker som det eneste som betyr noe for enkelte bøketroll er å kritisere naboklubben fremfor å forsøke få til noe med eget lag. Du må gjerne hate fram, men det er et faktum at folk som holder med fram i mye større grad engasjerer seg i klubben sin, mens dere i bøkeskogen sliter mye mer med å få til noe.

Forøvrig når du skriver 'gleder meg til å knuse fram 2, og bli best i byn 2011' så sier det det meste om deg, du er veldig lite ute etter toppfotball i byen, det eneste du bryr deg om er å være best i byen, om det så er i 5 divisjon....ikke rart om vi aldri lykkes skape et topplag i larvik med sånne tanker.
avatar
Framsupporter

Antall Innlegg : 1
Join date : 24.11.2009

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty fram

Poste by smiley11 2009-11-23, 15:34

fram er jo et lag som bare får fler og fler utenbys spillere.
Skjønner du ingen ting eller, hvem gidder vel å se på et lag som ikke har lokal tilhørighet.
talenter er jo et ukjent begrep for fram, skjønner godt at alex williams vil gå til pors.
BLir jo ikke satset på i det hele tatt.
hvor mange talenter har fram fått frem da?? Vadim Demidov under tvil eller??

Turn har olav, ørjan, sammy og hoff, alle i tippeliga.
Blir deilig å se fram reise mil etter mil til stavanger annenhver helg. for det første kommer til å gå på smell etter smell på utebane, kan garantere at hjemmover tureene blir greit tøffe for "fram fansen"

gleder meg til å knuse fram 2, og bli best i byn 2011
smiley11
smiley11

Antall Innlegg : 93
Join date : 22.03.2008

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty Bedre

Poste by Rød, Hvit og Blå 2009-11-22, 14:56

... å være en middelhavsfarer i 2.divisjon, foran 200(vet ikke helt hvor du henter det tallet fra, men har nok vært så dårlig noen ganger i år, desverre), enn å kjempe i bunnen i 3.divisjon foran 20 tilskuere. Ærlig talt, stikk fingeren i jorda! Se på terminlista deres nesteår, da skal dere spille mot Fram 2 , det verste er at det blir garantert den hjemmekampen hvor dere kommer til å ha flest tilskuere Very Happy Hvis det gir mere glede å ødelegge for Fram, enn å forsøke å skape noe selv, så skjønner jeg hvorfor dere forblir et breddeidrettslag der oppe under bøkekronene.
Rød, Hvit og Blå
Rød, Hvit og Blå

Antall Innlegg : 4
Join date : 02.09.2008

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty fram fan

Poste by smiley11 2009-11-20, 14:14

selvfølgelig er du enig med olstad, du er jo fram supporter,
.

bruk ditt eget forum

Fram blir nok en gang en middelhavsfarer neste år.

lykke til med en spennende sesong og 200 tilskuere
smiley11
smiley11

Antall Innlegg : 93
Join date : 22.03.2008

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty klubben i mitt hjerte

Poste by Valgt 2009-11-20, 03:30

Jeg er enig med Olstad. Bruk muligheten til å stemme på Turn. Vi er nærmere i år enn noen gang.
Smiley11 bør prioritere å få til positive ting her oppe og ikke bruke energien på at det skal gå dårlig for andre. Kom deg ut herfta hvis du ikke har noe positivt å bidra med.
Valgt
Valgt

Antall Innlegg : 1
Join date : 20.11.2009

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty Re: klubben i mitt hjerte

Poste by olstad 2009-11-18, 00:14

Syns det er bra at du vil få alle Turnfans til å stemme.
Men syns det er trist å lese at du mobiliserer for å ødlegge for en annen klubb.
At du ikke kan skrive Fram en gang sier kanskje sitt.
Du sier pengene går til spillerlønninger og sur uansett.
Har du lest på dagbladet.no??
Klasse 1: Fleridrettslag med mer enn 500 medlemmer. Her er førstepremien 100 000 kroner i utstyr, mens andrepremien er på 25 000 kroner.

I utstyr!!!! Dette går jo til unger. Unger velger ikke klubb selv, de har ikke dette hatet.
Hva har disse barna gjort deg???
olstad
olstad

Antall Innlegg : 1
Join date : 17.11.2009

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty klubben i mitt hjerte

Poste by smiley11 2009-11-13, 08:46

nåer det bare å stemme på turn folkens så kansskje kommer på topp 10 i norge.

viktig at vi også mobilisere å stemmer på sjetne og øystese en gang hver dag slik at ikke frem vinner,
pengene blir jo bare brukt på spillerlønninger å surr uansett
smiley11
smiley11

Antall Innlegg : 93
Join date : 22.03.2008

Til Toppen Go down

klubben i mitt hjerte Empty Re: klubben i mitt hjerte

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet