Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Årets første treningskamp

Go down

Årets første treningskamp  Empty Årets første treningskamp

Poste by Minolta 2011-02-13, 06:16

Larvik turn spilte lørdag årets første treningskamp mot 4. Div laget Runar.
Turn startet med følgende lag:
1. Martin Skogstad
Forsvar:
Eivind, Oscar, danny, Kjell Anders
Midtbane: Lars s, Frank, Lars m
Angrep: nalum, ross , sammy

Første match og vi var på forhånd spente på hva dette nykomponerte turn
Laget skulle vise. Turn gutta åpnet friskt og det var ikke mye Runar fikk låne kula i startfasen.
Vi får spillet på våre premisser tidlig og prøver å spille spillet vårt.
Frank har et frispark i tverra og Moholt får et mål annulerte. Litt dårlig balltempo og lagene går til pause på 0-0.
I pausen bytter Martin med Olav i buret og andre kommer inn for Kjell Anders på venstre back.
Turn fortsetter å ha i initativet i 2. Omg og fører kampen. Sammy kommer alene gjennom i det 50 min men runars gode keeper redder. I det 65 min kommer likevel scoringen, et fint angrep på høyresiden, Sam finner ross og sistnevnte banker ballen opp i krysset fra ca 20 meter, hæærlig.
2-0 kommer minutter senere, sammy blir felt av keeper på utsiden av 16 metern, Frank tar frisparket og finner Moholt på pannebrasken som øker til 2-0.
Eirik nyserth kommer inn for Frank p i det 70 min.
Etter scori gene dette tempoet litt og midtbanen legger seg litt for lavt. Runar kommer mer inn i kampen og får emredusering 5 min før slutt ved Joakim johanessen.
Etter scoringen kontrollerer turn guttadet ut og vinner meget fortjent 2-1.

Fin kamp som gir god grunn til optimisme videre

Neste kamp er mot skade førstkommende lørdag i Porsgrunn
Minolta
Minolta

Antall Innlegg : 30
Join date : 10.08.2008

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet