Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Treningskamp mot Brevik, torsdag 28/2

2 posters

Go down

Treningskamp mot Brevik, torsdag 28/2 Empty Re: Treningskamp mot Brevik, torsdag 28/2

Poste by Bøkedampen 2008-02-29, 09:41

Kjempekamp og moro å se at det fungerte så bra på denne tiden av året ! Very Happy Cool
Bøkedampen
Bøkedampen

Antall Innlegg : 88

Til Toppen Go down

Treningskamp mot Brevik, torsdag 28/2 Empty Treningskamp mot Brevik, torsdag 28/2

Poste by Heimen 2008-02-26, 14:13

Kampen spilles på månejordet

Oppmøte 18:15

Kampstart 19:30

Kampen endte: 6 - 1

Laget: Håkon - Krister ( Magne, 45) , Bjørn, Nuri, Eirik (Krister,67,inn på nytt) - Markus, Terje, Lars S. - Alex (Mats, 45 ), Lars M, Jonas ( Frank, 77 )

Kjempe kamp av guttane!! Turn hadde bra kontroll bakover,og ballen gikk hurtig i angrepet. Brevik spillerne ble mye løpende i mellom. Etter 5.min tok turn ledelsen, ved Jonas Knutsen. Som banket inn 1 - 0, etter retur fra en corner. Etter 20.min kom kveldens perle. Fra høyre kant, og nesten død vinkel, satt Alexander Fløtre ballen i lengste kryss. ( Selvfølgelig ikke forsøk på innlegg ). Kaptein Moholt økte til 3 - 0, ( 38.min ) da han plasserte ballen forbi Brevik sin keeper, etter innlegg fra nevnte Fløtre. 3 - 0, ble også pause resultatet. 10.min ut i andre omgang, la Mats "serry" Evertsen på til 4 - 0, etter et fint turn angrep. Kun 2 min. senere, kunne Lars Moholt, notere seg sin andre kasse for kvelden, 5 - 0. Brevik sin redusering, kom etter ca. 70 min. Etter litt rot i turn sine bakre rekker. Kampens siste scoring kom i det 88 min. Magne Fossum, tok med seg ballen fra 30m. rundet enn 3 - 4 Brevik spillere, og satt ballen under keeper.

Med tanke på at spillere som: Kjetil Moen,Daniel Fossum, Jacob Jacobsen,og John Øyvind Rosland. Ikke var med på dagens kamp. Sier dette en hel del om potensialet, i årets A-lag.
Heimen
Heimen

Antall Innlegg : 16

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics