Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Satsing på juniorlaget

2 posters

Go down

Satsing på juniorlaget Empty Re: Satsing på juniorlaget

Poste by smiley11 2008-07-17, 09:48

hvor mange junior spillere på fram spiller på a-laget til fram egentlig?? rart ikke syrrist satser på de unge gutta som skal være så gode. hvorfor får junior spilleren spille der?? DET bør du vel heller konsentre deg om. er dere virkelig så talentløse
smiley11
smiley11

Antall Innlegg : 93
Join date : 22.03.2008

Til Toppen Go down

Satsing på juniorlaget Empty Re: Satsing på juniorlaget

Poste by Framgutt66 2008-06-19, 16:47

Er det bare jeg som syns det er dårlig satsing på juniorlaget til trollet i år el..? dere kommer jo ikke med til interkrets engang. Noe må jo være gærnt når dere blir kretsmestere i fjor, og i år så klarer dere ikke å kvalifisere dere engang. Latterlig. Har lyst til å høre hva turnfolk syns om det egentlig
Framgutt66
Framgutt66

Antall Innlegg : 5
Join date : 18.06.2008

Til Toppen Go down

Satsing på juniorlaget Empty Satsing på juniorlaget

Poste by Framgutt66 2008-06-18, 13:46

Må si jeg er veldig sjokka over hvor dårlig satsing det er på juniorlaget til trollet i år. Dere mista mange juniorspillere før serien starta, og dere ble ganske svekka. Jeg ser også at dere ikke klarer å kvalifisere dere til interkretsen, mens juniorlaget til Fram blir kretsmestere. Kanskje noen av juniorene på trollet kunne tenke seg å komme til Vestfolds beste juniorlag, Fram. Har også hørt noen rykter om at noen allerede har tenkt seg å prøve for Fram.
Framgutt66
Framgutt66

Antall Innlegg : 5
Join date : 18.06.2008

Til Toppen Go down

Satsing på juniorlaget Empty Re: Satsing på juniorlaget

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet