Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kan blinde og svaksynte være dommere i kamper??

Go down

Kan blinde og svaksynte være dommere i kamper?? Empty Kan blinde og svaksynte være dommere i kamper??

Poste by HvitogBlå 2008-09-02, 14:53

Kansje overskriften er litt sjikanerende, men det er den ikke ment som. Det jeg vil ha frem er om det finnes noen form for krav til og bli dommer? Jeg forstår at dommere som alle andre kan gjør feil eller ikke ser situasjoner. Men når en dommer eller linjedommer over flere år, kansje til og med tiår, gjør grove feil etter feil etter feil som konkret påvirker utfallet av kamper, og ødelegger dermed for lag som kjemper om opprykk eller nedrykk blir jeg litt små forbannet og fortvilt.

Senest i kampen mot latterlige SF2, var det et eller flere eksempler på en dommer eller dommer duo som utsatte Turn- mannskapet for forferdelig dømming. Jeg vill ikke henge ut noen men alle som så kampen vet hvem jeg sikter til. Og for og si det mildt er vel ikke dette første gangen det har hendt. Så da spør jeg på en annen måte. Er det noen form for synstest hos fotballdommere. Jeg har tilgode og se en dommer med briller underkamp. Men når det skal være sagt synes jeg det er bra det er noen som vill stille opp og dømme på det nivået vi spiller. Men det må da i det minste være et minste krav. Om det ikke gjør det, ønsker jeg meg et stk dommerlisens i julegave;)
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics