Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Pinlig for ØP

+2
Soting
Greengras
6 posters

Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by Soting 2008-06-25, 11:43

Jeg syns ekte Turnfolk burde ta miljøet helt på alvor når det gjelder monopolavisa, si den opp og spar penger i tillegg! ØP må for sin del fortsette hetsen mot LT, men det er uten mitt bidrag!
Soting
Soting

Antall Innlegg : 21
Join date : 06.05.2008
Bosted : Ser skauen fra vest

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by second hand 2008-05-23, 17:24

HvitogBlå skrev:

PS! I disse miljø-tider er det jo også rent miljøskadelig og sløse bort to sider på sånt tull. Så jeg har tenkt og slå et slag for miljøet og bruke de to sidene til dopapir Laughing

haha,høres bra ut.
second hand
second hand

Antall Innlegg : 18
Join date : 23.05.2008
Age : 43
Bosted : Liverpool

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by HvitogBlå 2008-05-14, 15:31

Nå har jeg ikke fulgt så godt med på Hvem som skriver i Øp om kampene. Så jeg føler jeg ikke henger ut noen spesiel. Jeg snakker om generelt. For eks dagens Øp 14.05.08. TO sider om hvordan fram tjener på Cup-spill.

Utrolig lite interessant. Et svært bilde og det var det. Teksten hadde fått plass i en liten notis i margen. Om du synes rent fotball messig at det er verd to fulle helsider at det er bra journalistik, så burde du begynne og lese "Se og Hør". Gidder egentlig ikke å bry meg, men ville bare forklare "uthengingen" min av ØP.

PS! I disse miljø-tider er det jo også rent miljøskadelig og sløse bort to sider på sånt tull. Så jeg har tenkt og slå et slag for miljøet og bruke de to sidene til dopapir Laughing
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39
Join date : 24.01.2008

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by Bøkedampen 2008-05-13, 12:19

Synes ikke du skal henge ut journalisten som skriver mest om Fram, han er ekte Turngutt ! Vi må heller gå i oss selv som klubb, der ingen har presseansvaret !! Den foregår tilfeldig den oppfølgingen det kreves, for å få tilfredstillende presseoppslag av kampene våre. Meg bekjent er den siste journalisten som var på Lovisenlund, en tidligere Turnspiller, som jeg leser, har gode kamfakta og forståelse av fotball.
Bøkedampen
Bøkedampen

Antall Innlegg : 88
Join date : 27.02.2008
Age : 76
Bosted : Stavern

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by HvitogBlå 2008-05-13, 10:50

Det er vel ingenting og henge seg opp i at ØP skriver og omtaler fram mest. For det første er det jo tydelig dårlig journalistik og dårlig kunnskaper i disse "skrivene/referatene" fra kampene. Og for det andre er det jo mye bedre her på forumet og larvikturn.no

Så jeg skjønner ikke hva det blir klaget på når vi vet de journalistene er fram folk og ikke greier å skrive EN interresant referat om fotballen i larvik. La nå de skrive det de gjør så konsentrerer vi på vårt.
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39
Join date : 24.01.2008

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by Bøkern 2008-05-06, 15:55

ØP er og blir fram avis! Gå på det nye "Fotball-magasinet" til øp, så teller dere antall artikler som omhandler fram der.. De burde kalt den "Fram-magasinet" isteden...
Bøkern
Bøkern

Antall Innlegg : 20
Join date : 27.03.2008

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by Soting 2008-05-06, 14:20

Monopolavisa har ingen grenser om det er negativt for fotballen på Lovisenlund
Soting
Soting

Antall Innlegg : 21
Join date : 06.05.2008
Bosted : Ser skauen fra vest

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Pinlig for ØP

Poste by Greengras 2008-02-06, 11:39

Det må være pinlig for ØP å registrere at VFK ikke finner grunn til å anklage Marcus for rassisme, når ØP gjennom flere artikler har hengt ut Markus med bilde og fete overskrifter.
Kanskje burde avisens ledelse tenke på å være mer varsom i slike saker i fremtiden og ikke henge ut folk på denne måten
Greengras
Greengras

Antall Innlegg : 3
Join date : 22.01.2008

Til Toppen Go down

Pinlig for ØP Empty Re: Pinlig for ØP

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet