Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nytt lag under opprulling

+6
Coach P
Bøketroll
Sofus
Lovise
Bøkern
larhan44
10 posters

Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Sofus 2009-07-10, 13:45

Kan du ikke mene ?..... en som ikke nesten ikke har trent i vinter / vår kommer inn å opptar muligheter for spillere som satser, trener ! sier noe om satsingen iår !!! Sykt spør du meg !! Alt har sin tid !
Sofus
Sofus

Antall Innlegg : 43
Join date : 02.08.2008
Age : 43
Bosted : Oslo/Larvik

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Reiersen 2009-07-05, 07:32

er det noen nye spillere på vei inn i klubben om dagen da?
det er vel noen spillere som vil komme til larvik turn og ta på seg den hvite og blå drakta.

kjente litt nostalgi i blikket da jeg leste i øp at Frank hadde spilt kamp. håper virkelig frank kommer tilbake slik det var hans glansdager. cheers
Reiersen
Reiersen

Antall Innlegg : 7
Join date : 25.02.2008
Age : 37
Bosted : Larvik

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Soting 2009-01-01, 10:45

Laget med stor L i vår gruppe 2009 blir LT, vi har mye å se frem til!
Soting
Soting

Antall Innlegg : 21
Join date : 06.05.2008
Bosted : Ser skauen fra vest

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Sofus 2008-10-14, 09:59

Runar blir en opprykkskandidat neste år hvis de får inn de spillerne de har sendt brever ut på ! Det ryktes allerede i fotballmiljøene sterke håndplukket fotballnavn/talenter som er aktuelle. De vet tydligvis hva slags spillertyper / sammensettinger de skal ha på plass før neste sesong og jeg blir ikke forbauset om ett par av våre spillere velger dette alternativet ! Shocked
Sofus
Sofus

Antall Innlegg : 43
Join date : 02.08.2008
Age : 43
Bosted : Oslo/Larvik

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty ....

Poste by Graut 2008-10-11, 15:55

Da Kan jeg bekrefte at Robin blir Runars trener i neste års 3.divisjon.
Graut
Graut

Antall Innlegg : 2
Join date : 27.09.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Soting 2008-10-08, 17:12

Coach P skrev:Jeg kan si så mye som at jeg aldri, mer, kommer til å kle på meg en annen drakt enn vår vakre hvite og blå. Med mindre drakten seiler under vår vakre fane som et 2. lag.
Jeg vet også hvor mye kvalitet som ligger i stallen vår. Dette vet også Robin. Så usannsynlig at han forsøker seg er det vel definitivt ikke.
Håper de riktige personene i Turn også leser tråden, og starter samtaler med spillerne våre Exclamation Exclamation

Meget godt svar! Håper virkelig de rette personene leser tråden og forstår alvoret... gratulerer med en kjempesesong og masse god underholdning!!!
Soting
Soting

Antall Innlegg : 21
Join date : 06.05.2008
Bosted : Ser skauen fra vest

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by larhan44 2008-09-28, 04:26

Helt enig med bøketroll. Godt å vite at dette ikke er noe å bekymre seg for. Jeg prøvde på ingen måte å skape uroligheter, var rett og slett nyskjerrighet som var bakgrunnen for det første innlegget. Men som dere sier, dette er nok ikke noe vi trenger bekymre oss for! Robin klarer ikke fiske over spillere fra Turn så lenge vi har Frank ved roret
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34
Join date : 29.06.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Bøketroll 2008-09-28, 03:41

Veldig betryggende å få feiet en del av ryktene vekk. Bra, gutter!

Runar? Forståelig i forhold til geografi, men regnet med at Caleb fikk fortsette i og med at det ser ut til å gå mot opprykk i år. Hadde kanskje heller satt pengene på ressurssterke Ørn Horten som nå kaster Vidar Evensen. Men jeg aner jo ikke.

Er ikke veldig redd for Robins eventuelle flørterier. For det første vet våre gutter at han ikke oppnådde noen ting som trener på Lovisenlund. For det andre består LT-stallen stort sett utelukkende av spillere med blåhvitt hjerte. Ser liksom ikke for meg at Moholt plutselig skulle skrive under for en tredjedivisjonsrival.
Bøketroll
Bøketroll

Antall Innlegg : 8
Join date : 22.01.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Lovise 2008-09-28, 02:54

Spøk!

Har ingen anelse, ikke ment å spre uroligheter. Men kan ikke forstå hvorfor noen skulle ville absolutt spille under han Robin. Han lyktes vel ikke akkurat så forferdelig bra i turn?

Karlsen spiller vel ikke på turn pr. dags dato. Så ser ikke hvorfor dette skulle være en stor sak. Derfor skrev jeg litt tull for å le det bort litt :-)

Larhan hvilke andre fra oss er klare for Runar?
Lovise
Lovise

Antall Innlegg : 18
Join date : 05.03.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Aldri snakket med Robin

Poste by Marcus 2008-09-28, 02:48

Hei,

Aldri snakket med Robin. Så enkelt er det.

- Man drikker ikke billig musserende vin etter et helt år med champagne på LT -

Håper Turn guttene tar utfordringen med å fobedre tabell situasjonen fra i år og at Unge Pedersen fortsetter trenergjerningen..
Marcus
Marcus

Antall Innlegg : 1
Join date : 28.09.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty ...

Poste by Graut 2008-09-27, 16:17

Har hørt noen rykter om at Robin skal være aktuell som Runar trener. Etter det jeg har hørt ønsker han og hente hele backrekka som Turn hadde i fjord, med Karlsen og Bjerkli.
Graut
Graut

Antall Innlegg : 2
Join date : 27.09.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty spilletid

Poste by Coach P 2008-09-27, 12:34

Jeg kan si så mye som at jeg aldri, mer, kommer til å kle på meg en annen drakt enn vår vakre hvite og blå. Med mindre drakten seiler under vår vakre fane som et 2. lag.
Jeg vet også hvor mye kvalitet som ligger i stallen vår. Dette vet også Robin. Så usannsynlig at han forsøker seg er det vel definitivt ikke.
Håper de riktige personene i Turn også leser tråden, og starter samtaler med spillerne våre Exclamation Exclamation
Coach P
Coach P

Antall Innlegg : 7
Join date : 04.08.2008
Age : 47

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Bøketroll 2008-09-27, 11:56

I og med at verken Frank eller noen av de andre nevnte velger å dementere dette, ser det ut til at det som først fremsto som en dårlig spøk, har et snev av alvor over seg. Hvis ikke, oppfordrer jeg Frank selv til å komme på banen. Taushet vil oppfattes som ryktebekreftelse dessverre.

Kan dog ikke skjønne hvilket lag det er snakk om, men det burde vel også informerte opplyse om. Virker nærmest utrolig om Frank skal ta opp spillerkarierren igjen etter den strålende debutsesongen som trener. Kan det være at Lovises innlegg er en spøk, og at det kun er Larhan som vet noe om dette? Vet nemlig at Robin setter Håvard Karlsen høyt som spiller, derfor velger jeg ikke helt å avfeie det Larhan kommer med.
Bøketroll
Bøketroll

Antall Innlegg : 8
Join date : 22.01.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Sofus 2008-09-27, 01:57

Larhan44 har nok rett Bøkern og alt går på betingelser,helheten i klubben de kommer til. Gutta merker seg sånne ting ! Exclamation
Sofus
Sofus

Antall Innlegg : 43
Join date : 02.08.2008
Age : 43
Bosted : Oslo/Larvik

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Bøkern 2008-09-26, 18:48

Hvis du ikke kan oppgi dine "sikre" kilder har jeg veldig liten tro på dine påstander. Så frem til du oppgir dine kilder er denne diskusjonen meningsløs å være med på.
Bøkern
Bøkern

Antall Innlegg : 20
Join date : 27.03.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by larhan44 2008-09-25, 16:53

Som sagt, så vet jeg om bl.a Håvard Karlsen. Men jeg vet ikke hvilken klubb det er snakk om. Og dersom alle disse guttene forlater Turn er det meget beklagelig.
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34
Join date : 29.06.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Bøkern 2008-09-25, 16:08

Hvilke andre spillere er kontaktet da larhan44? Siden du har så veldig gode kilder burde du jo vite akkurat hvem han har ringt til..

Edit: Du burde jo også vite hvilken klubb dette er snakk om siden du nevner hele tiden at du har så gode kilder.. Så da kommer enda et spørsmål. Hvilken klubb er det snakk om?
Bøkern
Bøkern

Antall Innlegg : 20
Join date : 27.03.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Lovise 2008-09-25, 07:21

Helt riktig det Larhan!

Frank, Terje, Røsand, Moholt, Ohnstad og Ross er klare for satsnings klubben til Robin...
Lovise
Lovise

Antall Innlegg : 18
Join date : 05.03.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by larhan44 2008-09-25, 02:38

Robin Andresassen har personlig ringt rundt og forhørt seg med diverse spillere
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34
Join date : 29.06.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Bøkern 2008-09-24, 11:46

javel... Hvem er nå disse kildene?
Bøkern
Bøkern

Antall Innlegg : 20
Join date : 27.03.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by larhan44 2008-09-24, 11:36

Har mine kilder. Lurte bare på om flere hadde hørt det samme.
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34
Join date : 29.06.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Bøkern 2008-09-23, 16:34

Hvor har du hørt dette larhan44?
Bøkern
Bøkern

Antall Innlegg : 20
Join date : 27.03.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Nytt lag under opprulling

Poste by larhan44 2008-09-10, 15:45

Hører rykter om at Robin Andreassen, fjorårets trener er i gang med å fiske/lete etter nye spillere for et satsningsprosjekt i en klubb her i Vestfold (ryktene sier ikke lavere enn 3.div). Noen som har mer info om dette? Eventuelt hvilke spillere det gjelder? Vet at Håvard Karlsen har blitt forespurt.
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34
Join date : 29.06.2008

Til Toppen Go down

Nytt lag under opprulling Empty Re: Nytt lag under opprulling

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet