--- - turn
3 posters
Side 1 av 1
Re: --- - turn
Good to have you back, Bøkedampen.
bricky- Antall Innlegg : 74
Respekt herfra også Tror vi vinner 1-2 til helgen
Bøkedampen- Antall Innlegg : 88
Smått utrolig at et ord skal skape så stor debatt. Skriver jo ikke noe nedsettende i hele innllegget forøvrig. Å henge seg opp i den "lille" morsomheten synes jeg bare blir helt latterlig. Og jeg kommer fortsatt til å skrive hva jeg synes. Er dette for drøyt for man heller kaste meg ut fra forumet, noe som ville vært smått utrolig. Men men, hvis alle synes det er så sykt galt, så skal jeg i fremtiden moderere mine ord. Så da burde vi vel nesten starte ny tråd da.. det gjør jeg med en gang så alle blir fornøyde
Krabba- Antall Innlegg : 43
Til Krabba
Jeg ønsker selvsagt ikke å forsterke denne debbatten, men hva du sier til en kamerat på et vorspiel, og hva du lar komme "på trykk" i et klubbforum, er faktisk VELDIG forskjellig. Vi trenger hver sjel som vil bidra på forumet, men visse kjøreregler må vi dog kunne følge.
Det å angripe Fram, som jeg har gjort, på sak, er milevis fra språkbruken du kommer med. Det fører absolutt ikke noe godt med seg.
Det at Framfolk kaller oss "trolla", viser jo bare total mangel på kreativitet. Det var jo VI som har laget navnet "Bøketroll-turnering", og når jeg vet at RBK på 90-tallet ble kalt "trollongan", så tar jeg "troll" som en hedersbetegning, med de idrettsprestasjonene de viste. Jeg kan ikke med min beste vilje få uttrykket "rotte" til å assosieres med noe positivt (bortsett fra "Hektor, rotta fra verdensrommet", hvis noen fremdeles husker denne figuren).
Til deg, Bøkedampen: Du har jo kanskje vært den flittigste på dette forumet, og jeg vil gjerne se at du fortsetter her. Mener det var riktig av deg å reagere, men du behøver ikke forlate forumet for godt, bare fordi en annen deltaker på forumet ordlegger seg uheldig EN gang.
Jeg vil samtidig oppfordre alle deltagere her på forumet om å vise en oppførsel som er oss verdige.
Det å angripe Fram, som jeg har gjort, på sak, er milevis fra språkbruken du kommer med. Det fører absolutt ikke noe godt med seg.
Det at Framfolk kaller oss "trolla", viser jo bare total mangel på kreativitet. Det var jo VI som har laget navnet "Bøketroll-turnering", og når jeg vet at RBK på 90-tallet ble kalt "trollongan", så tar jeg "troll" som en hedersbetegning, med de idrettsprestasjonene de viste. Jeg kan ikke med min beste vilje få uttrykket "rotte" til å assosieres med noe positivt (bortsett fra "Hektor, rotta fra verdensrommet", hvis noen fremdeles husker denne figuren).
Til deg, Bøkedampen: Du har jo kanskje vært den flittigste på dette forumet, og jeg vil gjerne se at du fortsetter her. Mener det var riktig av deg å reagere, men du behøver ikke forlate forumet for godt, bare fordi en annen deltaker på forumet ordlegger seg uheldig EN gang.
Jeg vil samtidig oppfordre alle deltagere her på forumet om å vise en oppførsel som er oss verdige.
bricky- Antall Innlegg : 74
Hvis du ikke har lyst til å bidra mer for klubben, siden noen skriver "dårlig ordet"- turn på en overskrift i ett forum lurer jeg på hvor mye du egentlig liker klubben.
Samme som å si at når frEm sier trolla så skader det klubben...
Hvas mener du er forskjellen.
Rivalisering er som sagt bare sunt
Samme som å si at når frEm sier trolla så skader det klubben...
Hvas mener du er forskjellen.
Rivalisering er som sagt bare sunt
Sist endret av Krabba den 2008-05-24, 16:48, endret 1 gang
[quote="Krabba"]Blir som Moholt sier på facebookgruppa si. Vi kommer til å lede tabellen både før og etter kampen mot FrEm. Riktig fikk han.
Blir som tidligere skrevet viktig å ikke undervurdere dem der nede, og ta for lett på oppgaven.
Forhåndstips: 1-3
25 min: Sagaas 1-0
38 min : Jacob 1-1
65: Moholt 1-2
85: Jonas 1-3[/quote
Håper klubben (fotballstyret)tar grep ang denne dårlige kulturen som klubben lider under. Jeg har ikke mye lyst til å bidra for klubben mer, da dette er lavmål. Takk for meg. Nesjar neste !
Blir som tidligere skrevet viktig å ikke undervurdere dem der nede, og ta for lett på oppgaven.
85: Jonas 1-3[/quote
Håper klubben (fotballstyret)tar grep ang denne dårlige kulturen som klubben lider under. Jeg har ikke mye lyst til å bidra for klubben mer, da dette er lavmål. Takk for meg. Nesjar neste !
Synd du ikke har forstått at ordbruken din skader klubben vår. Opplever at foreldre trekker sin unger ut av klubben på grunn av sånne som deg
--- - turn
Blir som Moholt sier på facebookgruppa si. Vi kommer til å lede tabellen både før og etter kampen mot FrEm. Riktig fikk han.
85: Jonas 1-3
85: Jonas 1-3
Sist endret av Krabba den 2008-05-24, 16:46, endret 1 gang
Side 1 av 1