Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Eik-- Turn

3 posters

Go down

Eik-- Turn Empty VÆR PÅ VAKT

Poste by bricky 2008-06-15, 13:53

Har klippet og limt noen uttalelser fra Tønsbergtreneren etter Svarstadkampen. Sitat: "Jeg vil strekke det så langt til at Svarstad er det svakeste laget vi har møtte i år, og så går vi hen og gir dem seieren, sier en skuffet og forbannet FKT 2-trener Magne Berglund (bildet).
Han skylder hovedsaklig på fullstendig mangelfull innsats.
- Vi fortsatte virkelig nedgangskurven til A-laget søndag. Vi spiller som lam, og gir bort fire mål, sier Berglund, som lover oppvask", sitat slutt.

Merk dere de siste tre ordene. Her kommer det et HELT ANNET LAG på banen.
bricky
bricky

Antall Innlegg : 74

Til Toppen Go down

Eik-- Turn Empty RGRATULERER

Poste by bricky 2008-06-15, 13:20

Rett og slett FANTASTISK.

Ser ut til at gutta endelig har forstått hvor gode de egentlige er. Det er rett og slett INGEN lag i denne avdelingen som har bedre fotballspillere enn Turn. Når vi nå i tillegg har fått forståelsen av viktigheten av kjemping i 90 minutter av ALLE spillerene, ja, så er det kun en vei.

3-1 på bortebane mot Eik er bare utrolig sterkt.

Nå venter FK Tønsberg 2.
For de som har begynnt å tenke på Ørn-kampen, kan jeg nevne følgende:
FK Tønsberg 2 har: Et knepent tap (4-3) på bortebane mot Eik, en sterk uavgjort (2-2) mot Fram på Smia, og en enda sterkere seier (4-3) mot Ørn som resultater mot de tre andre topplaga. Feil innstilling til denne kampen = ??
Ved rett innstilling, og fighting i 90 minutter er jeg imidlertid ikke engstlig. Da blir det en ny seier og "for det er TURN som har seira i dag..." rungende i garderoben.

Til spillerene: Jeg vet at vi spiller i tredje divisjon, men hvis vi har ambisjoner om opprykk, så legg ALT av ferier/reiser så de ikke koliderer med kamper. La oss stille vårt sterkest mulige mannskap i hver kamp. Er litt lei av å høre at "han er på ferie i England..." under en kamp på høsten...

Bøkeskogen rett i vest... Hvisker stille: Vi er best.
bricky
bricky

Antall Innlegg : 74

Til Toppen Go down

Eik-- Turn Empty Re: Eik-- Turn

Poste by second hand 2008-06-13, 18:36

Fantastisk...

hadde tenkt og ta en rolig kveld...men tok maange øl i kveld..

Herlig!

Opp Opp...
second hand
second hand

Antall Innlegg : 18

Til Toppen Go down

Eik-- Turn Empty DEILIG!!!!

Poste by Krabba 2008-06-13, 14:52

fullt fortjent 3-1 seier!
Ross2
jONAS
Krabba
Krabba

Antall Innlegg : 43

Til Toppen Go down

Poste by second hand 2008-06-11, 10:17

Fullt mulig med seier her...kjemp som løver på hver ball og fortsett det fine spillet Turn har vist til nå..Vi går for 3 poeng.
second hand
second hand

Antall Innlegg : 18

Til Toppen Go down

Eik-- Turn Empty Eik-- Turn

Poste by Krabba 2008-06-11, 07:35

Da er det duket for et toppoppgjør til fredag folkens!!!

Tips: 1-2
1-0 Hauge
1-1 Jacob
1-2 Rosland

Dette blir nok en nøkkelkamp for sesongen. Seier her, og vi er for alvor med helt der oppe, og med tap så er det en liten luke opp. Vil kanskje si at det viktigste i denne kampen er å ikke tape, men man går naturlig nok alltid for seier. Ser absolutt INGEN grunn til at det skal være umulig å få med seg 3 poeng herfra, og har stor tro på at gutta kjemper inn en ny seier. Så håper jeg også mange av turnpatriotene tar turen og støtter opp om laget også denne gangen!!
Krabba
Krabba

Antall Innlegg : 43

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics