Turn - FKT2
+3
Lovise
framgutt
Krabba
7 posters
Side 1 av 1
"Lav sigarføring"
Jeg har alltid likt å advare/forberede spillere på motstandere de vil møte. Liker å ha et "underdogstempel" før kampene. Dette har alltid vært vellykket med lag jeg har trent. Samtidig fremhever jeg våre kvaliteter, og virkelig overbeviser mine spillere, at om vi presterer opp mot vårt beste, ja, så er det faktisk ingen i denne avdelingen som vil slå oss. Ørn hadde, etter hva jeg har fått opplyst, veldig utur mot Fram. I tillegg møtte de "Enga" i en veldig viktig cupkamp to (eller var det tre) dager etterpå. Hva som bor i dette laget fikk de i alle fall vist i denne kampen, samt kampen mot Eik. Dette er Eik`s siste tog, SANN MINE ORD. Tap her, og de kan vinke farvel til opprykksplanene sine. De kommer til å kjempe som om det gjaldt livet. Ha dette i bakhodet når dere går på banen.
Ydmykhet er ALLTID bra i idrettssammenheng. Må si at jeg har irritert meg litt over noen av innleggene til "Lovise". At vedkommende har stort Turnhjerte er jeg sikker på. Bør uansett holde LAV profil før enkelte kamper. Hun slengte dritt om Svarstad og provoserer Fram. Dette er de ENESTE kampene vi har avgitt poeng. "Ring a bell??" Om vi er serieledere i sommer, er for meg kun en liten bonus, moro, men slett ikke viktig. Det å trone på toppen av tabellen etter endt sesong, er imidlertid en enormt stor prestasjon, tatt i betraktning "proffsatsinga" til smiekameratene. En STOR seier for IDRETTEN, om vi, med et "lekebudsjett", slo de. Utrolig viktig kamp på fredag. Er det ikke deilig å vite dere: Det å vinne denne serien, ligger KUN i våre hender.
Til Lovise, hvem du enn er: Jeg har garantert ikke noe mot deg personlig. Vi har bare forskjellig syn på et par bagateller. La oss stå samlet bak LAGET vårt. Dette er det minste guttane fortjener.
Lykke til, på fredag.
PS. Gleder meg til å treffe alle TURN-folk når jeg kommer hjem.
PS II. Er ikke Arsjavin litt Moholt?? Jeg sammenlignet disse for over et år siden. Han er nettopp "oppdaget" av Dagbladet. "Merk dere navnet med en gang", skrev de. Jeg trodde de tøysa!! Hadde de greid å unngå å få med seg at han nærmest alene tok Zenit til seier i Uefacupen. Lekte med et spansk topplag, samt Bayern Munchen.
Ydmykhet er ALLTID bra i idrettssammenheng. Må si at jeg har irritert meg litt over noen av innleggene til "Lovise". At vedkommende har stort Turnhjerte er jeg sikker på. Bør uansett holde LAV profil før enkelte kamper. Hun slengte dritt om Svarstad og provoserer Fram. Dette er de ENESTE kampene vi har avgitt poeng. "Ring a bell??" Om vi er serieledere i sommer, er for meg kun en liten bonus, moro, men slett ikke viktig. Det å trone på toppen av tabellen etter endt sesong, er imidlertid en enormt stor prestasjon, tatt i betraktning "proffsatsinga" til smiekameratene. En STOR seier for IDRETTEN, om vi, med et "lekebudsjett", slo de. Utrolig viktig kamp på fredag. Er det ikke deilig å vite dere: Det å vinne denne serien, ligger KUN i våre hender.
Til Lovise, hvem du enn er: Jeg har garantert ikke noe mot deg personlig. Vi har bare forskjellig syn på et par bagateller. La oss stå samlet bak LAGET vårt. Dette er det minste guttane fortjener.
Lykke til, på fredag.
PS. Gleder meg til å treffe alle TURN-folk når jeg kommer hjem.
PS II. Er ikke Arsjavin litt Moholt?? Jeg sammenlignet disse for over et år siden. Han er nettopp "oppdaget" av Dagbladet. "Merk dere navnet med en gang", skrev de. Jeg trodde de tøysa!! Hadde de greid å unngå å få med seg at han nærmest alene tok Zenit til seier i Uefacupen. Lekte med et spansk topplag, samt Bayern Munchen.
bricky- Antall Innlegg : 74
bra match
bra match i går gutta, 4-0 er et bra resulat. verdt å merke seg er at vi kun har sluppet inn 1 mål hjemme i år. det kom mot sandar og burde vært unngått.
til stein, vi ses på gule galleriet i stavern snart, denne gang som ydmyke serieledere
til stein, vi ses på gule galleriet i stavern snart, denne gang som ydmyke serieledere
smiley11- Antall Innlegg : 93
Bra levert gutta
Vi vinner 4-0,i en kamp, vi kjører hele veien. At vi burde vunnet 16-0., er ikke og overdrive. Å nå framgutt er det på tide å se seg i speilet. Du/dere vet ikke planene våre for høst sesongen. Det som er sikkert. Er at Fram har brukt, mer penger, fler spillere,har fler trenere etc. etc.Enn hva vi har gjort under bøkekronene. Hvor er vi, hvor er dere. 1. og 2. plass. Jada. jevnt. Vi har hmm. fem midtbane spillere i troppen. Dere hadde 9,leste jeg på deres forum. Men Syrrist ville hente inn Bergstrøm i tillegg. Nydelig signal til resten av spillerne. Og en ting til.Vi bytter som regel tre spillere i kampne. Og de som er kommer inn, leverer som bare pokker.Så kutt ut det derre 11`er greiene. Lrvik turn vinner sammen, og vi taper sammen.Ferdig snakka
Heimen- Antall Innlegg : 16
YADAAA.
4-0 lar seg absolutt høre. Etter rundens kamper ligger vi fortsatt på toppen. Er det noen som kan gi et raskt sammendrag? Så Ørn "sleit seg" til etmålsseier mot Flint. De har vunnet endel kamper, men ikke overbevist på samme måte som våre gutter. Til helga venter den siste "vanskelige" bortekampen for sesongen. Unngå feilskjær der, og mye er gjort.
bricky- Antall Innlegg : 74
Re: Turn - FKT2
Jeg tror kanskje trollet klarer å holde seg på førsteplass til sommer, men etter sommeren tror jeg det går ganske dårlig med de. Også kommer det jo ann på hvor mye Fram også slår Sem da. Trollet har får liten stal til å gjøre det så bra til sesongslutt. De er i ganske lik posisjon som Arsenal, hvis et par spillere blir skada fra første 11'ern. Da har dere ikke mange som kan komme inn å pynte på resultatet.
Framgutt66- Antall Innlegg : 5
hehe....må le når du påpeker faktafeil....og så tar du feil selv
For det første er et topplag de laga som kjemper om opprykk, og ser du på tabellen så skjønner du greit hvilke 4 lag det gjelder (LT, Fram, Eik og Ørn).
I tillegg har du ikke særlig oversikt over hvilke lag som har toppet tabellen flest ganger etter 9 runder. Eik har ledet 6 ganger, LT 2 ganger og Fram 1 gang....sjekk fakta først!!!
Når det gjelder å toppe tabellen så har det vel så mye med hvilke lag en har møtt så langt. Pr øyeblikket leder LT med 2 mål bedre målforskjell enn Fram.
Gjenstående kamper før ferien for LT:
FKT2 Hjemme
Ørn Borte
Gjenstående kamper før ferien for Fram:
SEM Borte
TKF Hjemme
Med andre ord skal det godt gjøres om LT leder serien før sommeren, selv om dere skulle overraske og ta 6 poeng, men bortekampen spesielt mot Ørn er tøff, og FKT2 har tatt poeng fra flere topplag før.
kampprogrammet er vesentlig vanskeligere enn Fram sitt før ferien.
LT har imidlertid overrasket positivt så langt, likevel er det knapt noen som går på kampene dems, kan noen svare på hvorfor det er sånn??
For det første er et topplag de laga som kjemper om opprykk, og ser du på tabellen så skjønner du greit hvilke 4 lag det gjelder (LT, Fram, Eik og Ørn).
I tillegg har du ikke særlig oversikt over hvilke lag som har toppet tabellen flest ganger etter 9 runder. Eik har ledet 6 ganger, LT 2 ganger og Fram 1 gang....sjekk fakta først!!!
Når det gjelder å toppe tabellen så har det vel så mye med hvilke lag en har møtt så langt. Pr øyeblikket leder LT med 2 mål bedre målforskjell enn Fram.
Gjenstående kamper før ferien for LT:
FKT2 Hjemme
Ørn Borte
Gjenstående kamper før ferien for Fram:
SEM Borte
TKF Hjemme
Med andre ord skal det godt gjøres om LT leder serien før sommeren, selv om dere skulle overraske og ta 6 poeng, men bortekampen spesielt mot Ørn er tøff, og FKT2 har tatt poeng fra flere topplag før.
kampprogrammet er vesentlig vanskeligere enn Fram sitt før ferien.
LT har imidlertid overrasket positivt så langt, likevel er det knapt noen som går på kampene dems, kan noen svare på hvorfor det er sånn??
framgutt- Antall Innlegg : 20
Det har du ret i, foruten noen fakta feil. 1 Fram er ikke ett topplag. De har vel ikke toppet tabellen enda. 2 Fram spilte jo mot FKT 2 når FKT 2 var tydelig svekket. 3 FKT får bank av Turn
Men spennende at Fram Og Turn gjør det bra. Viktig at det er spenning.
Men spennende at Fram Og Turn gjør det bra. Viktig at det er spenning.
Lovise- Antall Innlegg : 18
vel, slettes ikke sikkert det er 'top of the league' med seier mot FKT2. Fram møter SEM så her kan målforskjellen kjapt være annerledes etter fredagens kamper. FKT2 har forresten skapt krøll for flere av topplaga i år (slått Ørn, uavgjort mot Fram), men som annetlag er det jo avhengig av hvilke spillere de til enhver til stiller med
framgutt- Antall Innlegg : 20
Turn - FKT2
Tipper 3-0
1-0 29 min: Rosland
2-0 55 min: Jacob
3-0 74 min: Jacob
Tror FKT spiller på lørdagen også, så det er ikke helt ueffent. Men uansett viktig å ikke undervurdere noe her. Seier så er det fortsatt: top of the league.
Lykke til gutta!
1-0 29 min: Rosland
2-0 55 min: Jacob
3-0 74 min: Jacob
Tror FKT spiller på lørdagen også, så det er ikke helt ueffent. Men uansett viktig å ikke undervurdere noe her. Seier så er det fortsatt: top of the league.
Lykke til gutta!
Krabba- Antall Innlegg : 43
Side 1 av 1