Fram - hvor havner de?
5 posters
Side 1 av 1
Re: Fram - hvor havner de?
Mitt innlegg var humoristisk, med tanke på du påpeker variabel form for et lag som har har 13 seire på rad.
Både Fram og LT har gode angrep og gode forsvar....tror ikke det er mye som skiller de....derfor jeg ALDRI ville sagt noe som at 'fram er klart best'...sånt får kampene vise..og tabellen til slutt.
Hadde et av lagene vært 'klart best' så burde vel tabellen også vise det.....og det gjør den ikke!
Både i antall scorede mål og antall innslupne skiller det veldig lite mellom de to laga, det så du også ved halvspilt sesong, da alle hadde møtt samme motstandere (målforskjell 36-9 for fram, 34-8 for LT).
Jada, LT har vunnet store seire i høst...gratulerer og bra spill, og begge lag tatt full pott, men så langt har Fram møtt sterkere motstand i høst i og med at vi har møtt EIK og ØRN. Jeg mener helt klart at de to laga er to eneste bra laga i avdelingen i tillegg til Fram og LT, de øvrige laga er vesentlig svakere enn de 4 beste (med unntak av SF2 og FKT2 som kan stille veldig variable lag...)
Selv synes jeg LT har spilt bra fotball og vært en positiv overraskelse i år, og har faktisk også sett dem et par ganger. Men jeg har ikke sett dem nok til å uttale meg bastant om dem, og du har vel ikke sett altfor mange fram-kamper heller..
-Ellers har du helt rett i en ting.....jeg vurderer nå sterkt å avslutte min brukerkonto her inne når mitt forrige innlegg skaper sånn aggresjon...
Lykke til med resten av sesongen!
Både Fram og LT har gode angrep og gode forsvar....tror ikke det er mye som skiller de....derfor jeg ALDRI ville sagt noe som at 'fram er klart best'...sånt får kampene vise..og tabellen til slutt.
Hadde et av lagene vært 'klart best' så burde vel tabellen også vise det.....og det gjør den ikke!
Både i antall scorede mål og antall innslupne skiller det veldig lite mellom de to laga, det så du også ved halvspilt sesong, da alle hadde møtt samme motstandere (målforskjell 36-9 for fram, 34-8 for LT).
Jada, LT har vunnet store seire i høst...gratulerer og bra spill, og begge lag tatt full pott, men så langt har Fram møtt sterkere motstand i høst i og med at vi har møtt EIK og ØRN. Jeg mener helt klart at de to laga er to eneste bra laga i avdelingen i tillegg til Fram og LT, de øvrige laga er vesentlig svakere enn de 4 beste (med unntak av SF2 og FKT2 som kan stille veldig variable lag...)
Selv synes jeg LT har spilt bra fotball og vært en positiv overraskelse i år, og har faktisk også sett dem et par ganger. Men jeg har ikke sett dem nok til å uttale meg bastant om dem, og du har vel ikke sett altfor mange fram-kamper heller..
-Ellers har du helt rett i en ting.....jeg vurderer nå sterkt å avslutte min brukerkonto her inne når mitt forrige innlegg skaper sånn aggresjon...
Lykke til med resten av sesongen!
framgutt- Antall Innlegg : 20
Begynner å bli fed up av "framgutt" og hans utspill. Dersom dette er den såkalte Rune Bloch på framforumet, snakker du minst like mye piss her inne som hos dere selv. Du klager stadig på Bøketroll og stakkars Berg, og så er du like masete og flåsete hos oss. Dersom du vil at vi skal holde oss på vårt forum, foreslår jeg at du stikker fra vårt. Selv mener jeg det er best at det ikke BARE er ihuga fans for de respektive sider som er på forumene. Blir mye mer debatt med litt fra Svarstad osv også. Og når jeg mener at rottene spiller ujevne kamper i forhold til Turn, er dette grunnlaget mitt: Foruten 4-1 over Falk (som er latterlig dårlige), så er det bare seire med ett eller to mål fram har å skilte med i høst. Turn derimot, har vunnet med klare sifre i samtige kamper i høst, og den jevneste var en 2-0 seier på en dårlig matte på Vesterøya. Turn spiller avdelingens fineste fotball uten tvil, og trenger derfor skikkelig matte. Allikevel vinner de 2-0 pga hardt arbeid.
Og Turn hadde ikke allverdens problemer med å slå f.eks Eik i vårsesongen. Var så utrolig fortjent 3-1 seier til oss. Kan ikke si jeg gruer meg til å møte dem hjemme heller.
Hvis vi ser på tabellen, kan vi se at Turn har scort mest, og sluppet inn minst mål av samtlige. Tilfeldig? Nei. Vi har et knallgodt forsvar og et herlig offensivt spill, som resulterer i klare seire nesten hver kamp.
Vi får se hva som skjer i lokaloppgjøret. Den kampen blir avgjørende, og hvis Moholt, Ross osv ikke har dagen i denne kampen, kan det bli tøft å vinne. Men mener utvilsomt at Turn har en bedre startopstilling å skilte med enn rottene.
Innlegget ble litt vel langt, men får så være.
Og Turn hadde ikke allverdens problemer med å slå f.eks Eik i vårsesongen. Var så utrolig fortjent 3-1 seier til oss. Kan ikke si jeg gruer meg til å møte dem hjemme heller.
Hvis vi ser på tabellen, kan vi se at Turn har scort mest, og sluppet inn minst mål av samtlige. Tilfeldig? Nei. Vi har et knallgodt forsvar og et herlig offensivt spill, som resulterer i klare seire nesten hver kamp.
Vi får se hva som skjer i lokaloppgjøret. Den kampen blir avgjørende, og hvis Moholt, Ross osv ikke har dagen i denne kampen, kan det bli tøft å vinne. Men mener utvilsomt at Turn har en bedre startopstilling å skilte med enn rottene.
Innlegget ble litt vel langt, men får så være.
larhan44- Antall Innlegg : 34
Nå strekker vi oss langt Smiley ! Vi har tross alt mistet mange profiler fra ifjord og til skole iår. Vi har ikke mange kvalifiserte spiller bak første 11` ern vår, desverre ! Fram har tross alt en bredde på stallen som ikke vi har ! Enig ? Dessuten er utgaven av Kvikk Halden gode iår ifølge Erling , så Fram er nok best rustet til å møte dem iår tror jeg. Desverre !
Sofus- Antall Innlegg : 43
fram
ingen tvil om at fram har et dårligere lag en turn på papiret, men alt kan skje i lokal derbyene. Turn har scoret mer enn fram i år, og spilt bedre fotball. Det er det ingen tvil om
smiley11- Antall Innlegg : 93
Fram spiller ujevne kamper?? hehehe...morsomt å høre. Fram har nå 13 seire på rad i serien
Følgende 5 kamper i høstsesongen.
4-1 mot Falk
2-1 mot Eik
3-1 mot FKT2
2-0 mot Ørn
3-1 mot Svarstad.
På to kamper mot svarstad har vi 6-1 i målforskjell og 6 poeng....dere har 6-2 og 4 poeng, så litt vanskelig å skjønne resonnementer ditt...
I tillegg verdt å nevne at Fram er ferdig med både Eik og Ørn, som tross alt er to meget gode lag dere skal møte
hehe...dere har det klart beste mannskapet ja??...ler....husker dere sa nøyaktig det samme foran sist lokaloppgjør også.....som dere tapte, i likhet med de fleste lokaloppgjør siste åra Må være veldig kjipt for dere å ALDRI få ut det enorme potensialet deres i lokaloppgjørene da....hehehe
Følgende 5 kamper i høstsesongen.
4-1 mot Falk
2-1 mot Eik
3-1 mot FKT2
2-0 mot Ørn
3-1 mot Svarstad.
På to kamper mot svarstad har vi 6-1 i målforskjell og 6 poeng....dere har 6-2 og 4 poeng, så litt vanskelig å skjønne resonnementer ditt...
I tillegg verdt å nevne at Fram er ferdig med både Eik og Ørn, som tross alt er to meget gode lag dere skal møte
hehe...dere har det klart beste mannskapet ja??...ler....husker dere sa nøyaktig det samme foran sist lokaloppgjør også.....som dere tapte, i likhet med de fleste lokaloppgjør siste åra Må være veldig kjipt for dere å ALDRI få ut det enorme potensialet deres i lokaloppgjørene da....hehehe
framgutt- Antall Innlegg : 20
Mye blir nok avgjort i Turn sin kamp mot SF på tirsdag tror jeg. Hører at SF har med en del a-lagsspillere, men hvis gutta viser samme innsats som i våres mot hvalane, KNUSER de dem. Ikke minst blir lokaloppgjøret mot rottene på Lovisenlund 13. sept er det vel. Turn har hatt stabilt god form HELE sesongen, og har fortjent å vinne alle kampene, mens fram sliter mot Svarstad og spiller ujevne kamper. Heia Turn! Blir opprykk om vi spiller opp mot vårt beste. Da har vi rett og slett et bedre lag og bedre samhold enn laget fra Torstrand. Opp Opp Opp!
larhan44- Antall Innlegg : 34
Fram - hvor havner de?
Var å så Ørn mot Fram i helga. For et fyrverkeri!
Hva tror dere - trofaste, alltid oppmuntrende Turngutter. Blir det dere eller Fram som vinner avd 9?
O'Horten
Hva tror dere - trofaste, alltid oppmuntrende Turngutter. Blir det dere eller Fram som vinner avd 9?
O'Horten
Horten PD- Antall Innlegg : 3
Side 1 av 1