Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Larvik turn - Sandefjord Fotball 2

+2
Sofus
Minolta
6 posters

Go down

Larvik turn - Sandefjord Fotball 2 Empty Re: Larvik turn - Sandefjord Fotball 2

Poste by bricky 2008-09-04, 16:21

Enig Sofus.

Surt tap.

Jeg liker IKKE å kritisere "mine egne", og vet at det sikkert bunner endel ut i aldersforskjell. Jeg har alltid likt å holde en "lav profil" ovenfor motstanderene. Gleden er ikke noe mindre ved seier av den grunn. Jeg mener heller ikke å forsøke å kneble meningsmotstandere her inne. Beklager hvis jeg ordla meg litt krasst.

Vi kjemper alle mot samme mål.

Turnhilsen Bricky.
bricky
bricky

Antall Innlegg : 74

Til Toppen Go down

Poste by Sofus 2008-09-03, 09:08

Fikk ikke se oppgjøret igår, men positivt at vi spilte årsbeste ! Godt å vite at vi er i god høstform, da det er mange 3 poengere å kjempe om utover !!! Til Bricky : jeg vet at mine innlegg kan virke arrogante, men enig at vi lar det ligge ! En ting er klart Bricky, det var surt tap igår Sad
Sofus
Sofus

Antall Innlegg : 43

Til Toppen Go down

Larvik turn - Sandefjord Fotball 2 Empty Til Sofus

Poste by bricky 2008-09-02, 19:23

Nå må du lese innlegget mitt.
Jeg tar forbehold om utenforliggende årsaker til denne overgangen, da jeg ikke aner hva som skjedde.
Når du beskylder meg for arroganse råder jeg deg til å lese ditt og mitt innlegg, sammenlign, og deretter si hvem som er arrogant. Jeg vet hva idrett dreier seg om, og ydmykhet er en av de beste egenskapener en idrettsutøver kan ha (hvis du ikke heter Ali eller Bolt til etternavn).

Når det gjelder Kjølner (vet ikke engang om han var med), så gjelder det samme. Jeg antar at ALLE spillerene på Turn er raskere enn Sami Hyppie på Liverpool. Han greier seg ganske godt uansett, syntes du ikke???

Jeg ønsker med dette IKKE å gå inn i diskusjoner med Turnfolk/supportere, da vi kjemper mot samme mål. Ønsker bare at dere alle her inne kan bidra til at jobben til Frank gjøres så lett som mulig. Gudene skal vite at den er vanskelig nok i utgangspunktet. Nå stiller vi oss samlet bak Frank og laget, og gir dem den støtten de trenger og fortjener i de seks siste kampene. Er det noen som har tatt ansvar for supportere etc. til Framkampen (JA, jeg vet at vi møter Sem først).
bricky
bricky

Til Toppen Go down

Poste by larhan44 2008-09-02, 15:04

Synes vi manglet det lille ekstra fremover i form av hurtighet og gjennombruddshissighet. Dette kunne hadde vært en god mulighet til å trenge gjennom forsvaret. Hvor er disse spissene med hurtigheten blitt av?
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34

Til Toppen Go down

Poste by LYSEBLÅ 2008-09-02, 13:28

Tippet 1-4, men det ble 0-3. Syntes det var noen gode sjanser i 1.omgang som kunne ført til annen utvikling i kampen. Ellers så var det et mye sterkere lag vi møtte i dag Sad
LYSEBLÅ
LYSEBLÅ

Antall Innlegg : 6

Til Toppen Go down

Poste by LYSEBLÅ 2008-09-01, 14:19

Tror dette blir en veldig tøff kamp. Tipper 1-4. Hvit og blå på store stå!
LYSEBLÅ
LYSEBLÅ

Antall Innlegg : 6

Til Toppen Go down

Poste by Sofus 2008-09-01, 10:40

Vi vinner imorgen 1-0, blir nok en tett og severdig kamp !
Observerer litt småkritikk og snev av arroganse i forhold til noen sannheter jeg kommenterer tidligere på siden, hva er vitsen med det ? Du kunne med fordel ha sjekket opp fakta rundt overgangen ja !
Det er ikke alle elementer som passer inn i klubben vår Bricky, sånn er det bare. Kjølner er han like treg idag mandag som tirsdag, mannen er er skapt sånn han Bricky !
Sofus
Sofus

Til Toppen Go down

Poste by Krabba 2008-09-01, 07:56

Dette blir en utrolig viktig kamp med tanke på avdelingsseier. Vinner vi her så kan vi avgjøre det selv mot fram.
Det som blir meget viktig for gutta er at de ikke har for mye respekt for disse såkalte alagspillerne. For det første er det en grunn til at de fleste spiller på 2laget. De er altså ikke gode nok for å spille på 1laget. Vet at det er noen få spillere som er nye og dermed også gis kamptrening på dette nivået før de blir satt ut i kamp i adecco.
Men når alle disse spillerne spiller i 3 divisjon og i tillegg er en middelhavsfarer er sannsynligheten for at de spiller på 90% ganske stor. Men andre ord så er det fullt mulig å slå dette laget, selv om de har "kjente" spillere på laget. Vi vet alle at på lovisenlund er det få lag som går av med seier eller i det hele tatt poeng, og selv om sandefjord hadde stilt med toppet lag hadde ikke dette vært umulig:)

Tipper en knepen 3-2 seier til turn
1-0 Ross
1-1 Røyrane
1-2 Røyrane
2-2 Moholt
3-2 Moen Larsen
Kom an gutta, dette blir 3 points!
Krabba
Krabba

Til Toppen Go down

Larvik turn - Sandefjord Fotball 2 Empty Hva er vitsen Sofus??

Poste by bricky 2008-08-31, 12:39

Jeg lurer på hva som er motivene for slike kommentarer.

Hva er vitsen med å provosere med slike totalt meningsløse ytringer?

Lomme har spilt i Turn, og spiller nå for SF. Tror du det sporer til lyst til å returnere til Turn når man får slike kommentarer? (nå vet riktignok ikke jeg noe om bakgrunnen til overgangen).

Det å komme med provoserende uttalelser ovenfor SF, fører heller ikke noe godt med seg. Slike uttalelser var guld verdt for meg som trener da det gjaldt motivasjon til kamp. Leste slike innlegg før seriepremieren og mot Fram. Da resulterte det i fem (kanskje ufortjente??) tapte poeng.

Håper heller SF registrerer hvilket lag som har "foret de" med spillere. Syntes det var usmaklig at de stillte med et greit lag mot Turn, og samtidig et nesten reint juniorlag mot Fram på vårsesongen. De bør være seg sitt ansvar bevisst ovenfor de andre klubbene i avdelingen. Vi møter dem på tirsdag og Fram møter de en mandag litt senere. At de i det minste vil stille tilnærmet likt mannskap til disse kampene, forventer jeg.

LYKKE TIL PÅ TIRSDAG.
bricky
bricky

Til Toppen Go down

Poste by larhan44 2008-08-30, 13:35

Veldig godt lag de stiller med virker det som. MEN, Turn har slått SF i de tre siste oppgjørene, og dette er ikke første gangen de stiller med godt lag uten at det har hjulpet dem =)

Audun, Jacob og eventuelt Daniel (dersom Ross fortsatt er skada) får en viktig rolle ved å bruke hurtigheten sin. Det er ikke mange som holder følge med de tre gutta i 3. div
larhan44
larhan44

Antall Innlegg : 34

Til Toppen Go down

Poste by Sofus 2008-08-30, 11:43

Svakheten her er tempo til Kjølner (tregeste midtstopper i Vestfold) og Lomme som ikke har potensiale til å spille 3 div. Her regner jeg med at turns raske angrepsrekke/ midtbane maler dem i senk. Lomme er en ny spiller SF kaster glans i øyene på, men han også ender opp med å spille for Sandar/Hedrum om to år ! Her snakker vi spiller som er ett hav bak spillere som Tuelo, Ørjan og Albert, Demidov som SF vraket (er)!!! Evil or Very Mad Utrolig at de får lov til å holde på slik av krets Vestfold og Norges fotballforbund !
Sofus
Sofus

Til Toppen Go down

Larvik turn - Sandefjord Fotball 2 Empty Larvik turn - Sandefjord Fotball 2

Poste by Minolta 2008-08-30, 04:02

regner med dette blir en tøff match, sf stiller med et slagkraftig mannskap

1. Kjell Johansen
2. Lomme Pham (x LT)
3. Fredrik kjølner
4. Marius Myrvold
5. Victor m. Bindia (landslagspiller)