Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Glemte Turn sanger??

3 posters

Go down

Glemte Turn sanger?? Empty Re: Glemte Turn sanger??

Poste by Soting 2008-05-06, 14:19

Jeg vil tippe Kjell Vidar Larsen kan være en god kilde både på tekster og melodier
Soting
Soting

Antall Innlegg : 21
Join date : 06.05.2008
Bosted : Ser skauen fra vest

Til Toppen Go down

Glemte Turn sanger?? Empty Re: Glemte Turn sanger??

Poste by HvitogBlå 2008-02-13, 09:05

Da må jeg høre med de om ikke så lenge:) Det er viktig at slikt ikke dør ut, spesielt nå som vi i de siste sesongene har hatt en meget ungt lag på Turn, og hvor flere ikke kjenner godt nok til turn historien og det som hører med der hehe. Viktig vi skaper en god kultur i A-laget.
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39
Join date : 24.01.2008

Til Toppen Go down

Glemte Turn sanger?? Empty Glemte Turnsanger

Poste by Greengras 2008-02-13, 08:28

Det var Bjørnar Hvarnes med flere som spilte inn kasetten.
Snakk med Bjørnar om dette. Alle melodiene på kasetten ligger som Mp3-filer på denne nettsiden som du vet. (Åpningssiden)
Men - som du sikkert vet eksisterer det sterkere saker enn dette. Erik Bach kan i hvertfall noen om du spør han!
http://www.larvikturn.no/Turnsanger/Sider/Turnsanger.htm
Greengras
Greengras

Antall Innlegg : 3
Join date : 22.01.2008

Til Toppen Go down

Glemte Turn sanger?? Empty Glemte Turn sanger??

Poste by HvitogBlå 2008-02-13, 03:15

Detter er en oppfordring til alle som har eller har hatt et forhold til Larvik Turn.

Det saken gjelder er at det har eksistert flere Turn "sanger" enn de som har kommet ut på kasset og diverse. Men disse har forsvunnet med personer og grupper gjennom årene. Derfor ønsker jeg at de som ser dette og vet de kan noen Turn sanger eller kjenner noen som kan det, sender inn tekst og melodi inn på forumet. Eller på mail inn til Turn. OG DET JEG ØNSKER DA ER DE SNAGENE SOM IKKE BLE GJORT PÅ KASETT MEN BLE SYNGET LIKEVELL HEHE...
"HAR DU VÆRT NEPÅ"...... HEHE ER JO EN SLIK SANG

Og en annen sak hvem var det som var ansvarlig for turn kasseten og sangene på den..?? Noen som vet... Hadde vært knall og fått til en Turn fest/konsert med dem igjen hehe
HvitogBlå
HvitogBlå

Antall Innlegg : 39
Join date : 24.01.2008

Til Toppen Go down

Glemte Turn sanger?? Empty Re: Glemte Turn sanger??

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet