Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Noe nytt angående laget for i år?

3 posters

Go down

Noe nytt angående laget for i år? Empty Re: Noe nytt angående laget for i år?

Poste by Sofus 2010-04-03, 14:21

Det skal bli spennende i årets 3 div. Håper vi har troppen skadefri hele sesongen 2010, for det kommer vi til å trenge.At nøkkelspillere som Nuri,Tommy,Thomas og Håkon er borte, blir helt klart merkbart for laget. En god bakre firer foran en bra keeper blir utfordringen i år. Skader, kort kan også komme og da vil vi slite !
Sofus
Sofus

Antall Innlegg : 43
Join date : 02.08.2008
Age : 43
Bosted : Oslo/Larvik

Til Toppen Go down

Noe nytt angående laget for i år? Empty Re: Noe nytt angående laget for i år?

Poste by Sportygutt 2010-04-01, 04:57

Fra i fjor har Turn mistet Demir, Ohnstad, Gashi, Tommy Andersen og Håkon. Av disse regner jeg med at bare Ohnstad og Håkon vil bli savnet spesielt, da kun disse hadde nøkkelroller i laget.
Inn har John Andrè Bjerkli, Aleksander Aasrum og Ardian Tahiri kommet. Bjerkli vil vel være en klar erstatter for Ohnstad, selvom jeg er usikker på om han vil fylle tomrommet tror jeg ikke det er noen dum mann for laget, da han har erfaring fra divisjonen tidligere, og også har vært innom FK Tønsberg og bakgårdsklubben litt lenger nedi skrenten her siden hans forrige opphold i klubben.
Aleksander Aasrum er en allsidig spiller som definitivt vil føre til større bredde i troppen, da han kan bekle nær sagt samtlige posisjoner på banen. Hans hurtighet vil nok også frustrere mange motstandere i vår divisjon i år.
Ardian Tahiri tror jeg også vil bli en viktig mann, da han har stor løpskraft og er en svært aggresiv spiller, som i likhet med sistnevnte kan bekle flere posisjoner. Bidrar absolutt til at stallen ikke har blitt bemerkelsesverdig svekket siden fjoråret.
Angående keeperplassen anser jeg det som mest sannsynlig at Magnus Runnerstrøm vil være mannen som skal sørge for flest mulig smultringer i protokollen til motstanderne i år. Han er utvilsomt et stort talent, men som unge keepere flest kan han nok variere en del i prestasjonene. Jeg er derimot ganske sikker på at han vil vende seg til nivået kjapt, og bli en solid sisteskanse for oss, når det drar seg mot høst og sesongavslutning.
Sportygutt
Sportygutt

Antall Innlegg : 2
Join date : 01.04.2010

Til Toppen Go down

Noe nytt angående laget for i år? Empty Noe nytt angående laget for i år?

Poste by Reiersen 2010-03-04, 05:28

Jeg lurte på om noen kan fortelle, hvem som er med i år, og om noen har signert for turn foran denne sesongen, slik som keeper hvem skal stå?
Reiersen
Reiersen

Antall Innlegg : 7
Join date : 25.02.2008
Age : 37
Bosted : Larvik

Til Toppen Go down

Noe nytt angående laget for i år? Empty Re: Noe nytt angående laget for i år?

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet