SF 2 - Larvik Turn
+2
smiley11
Heimen
6 posters
Side 1 av 1
OK
Har dessverre ikke blitt oppdatert skikkelig med (for meg) ukjente navn.
Kryper til korset her.
Turnhilsen.
Kryper til korset her.
Turnhilsen.
bricky- Antall Innlegg : 74
Re: SF 2 - Larvik Turn
Jo krabba, jonas er fetteren til jørgen..
Bøkern- Antall Innlegg : 20
ok
Heter ikke denne mannen Borvik Knutsen?
Hvis ikke, min feil Bricky. Skal ikke gjenta seg
Hvis ikke, min feil Bricky. Skal ikke gjenta seg
Krabba- Antall Innlegg : 43
Villedende
Leste målscorerene på innlegget til Krabba.
Ser i ettertid at både ØP og Heimen har Jonas som sistemann på 3.dje goalen.
Heimen har sågar ikke Jørgen med på dagens lagoppstilling.
Kom sterkere tilbake, Jørgen.
Ser i ettertid at både ØP og Heimen har Jonas som sistemann på 3.dje goalen.
Heimen har sågar ikke Jørgen med på dagens lagoppstilling.
Kom sterkere tilbake, Jørgen.
FANTASTISK GUTTA
Laget: Håkon - Bjørn, Terje, Nuri, Eirik - Lars M, Marcus, Jacob - Jonas,John Ø. Daniel
LT tar tak i kampen fra start.I løpet av de første 20 min. har SF hatt en mulighet, som Håkon ryddet opp i. I samme periode,hadde LT en i tverrligger, og over.Samt en annulert kasse,pga offside.
I det 25 min. Viser kaptein Moholt sin kaldblodighet inne SF`s 5 meter, og smeller inn, 1 - 0 til turn. Kun få minutter senere. Legger Moholt på til 2 - 0. Denne gang på straffe. (Iskaldt ). Etter 36 min. kommer kampens perle. Rosland demper et oppspill på brystet, vender 180 grader. Og spiller Jonas igjennom. Jonas lobber elegant, over en utrustende SF keeper. 3 - 0 til turn. Dette står seg til pause.
I 2.omgang får vi se et hardt kjempende turnlag,som vinner de fleste duellene.Og står opp for hverandre. Og etter 67 min. setter John Ø ( Drangedals ekspressen ) Rosland inn 4 -0. Reduseringen kom 2 min. før full tid.
Marcus måtte ut med skade etter 60 min. Men regner med at han er klar mot Sem.
Gratuler igjen gutta
I dag var dere bra. I dag var dere JÆVLA BRA!! sa folk
LT tar tak i kampen fra start.I løpet av de første 20 min. har SF hatt en mulighet, som Håkon ryddet opp i. I samme periode,hadde LT en i tverrligger, og over.Samt en annulert kasse,pga offside.
I det 25 min. Viser kaptein Moholt sin kaldblodighet inne SF`s 5 meter, og smeller inn, 1 - 0 til turn. Kun få minutter senere. Legger Moholt på til 2 - 0. Denne gang på straffe. (Iskaldt ). Etter 36 min. kommer kampens perle. Rosland demper et oppspill på brystet, vender 180 grader. Og spiller Jonas igjennom. Jonas lobber elegant, over en utrustende SF keeper. 3 - 0 til turn. Dette står seg til pause.
I 2.omgang får vi se et hardt kjempende turnlag,som vinner de fleste duellene.Og står opp for hverandre. Og etter 67 min. setter John Ø ( Drangedals ekspressen ) Rosland inn 4 -0. Reduseringen kom 2 min. før full tid.
Marcus måtte ut med skade etter 60 min. Men regner med at han er klar mot Sem.
Gratuler igjen gutta
I dag var dere bra. I dag var dere JÆVLA BRA!! sa folk
Heimen- Antall Innlegg : 16
Hvis dere bare visste...
hva det betyr for meg, det å gå inn på Turn-sidene etter en kamp og få disse gledesmeldingene. Klokken er 16.28 her borte, og jeg kom litt tidligere hjem fra jobben enn vanlig. Rett inn på sia vår, trykke på terminliste, legge et A4-ark over resultatene og scrolle nedover.
TAKK OG TAKK.
Det er nå det gjelder ,ikke å ta av. Vi er ikke halvveis i serien, men vi har gjort det fantastisk etter arbeidsuhellet mot Svarstad. FULL KONSENTRASJON OG TOPP INNSATS mot Sem, så har vi et flott utgangspunkt mot Smiekameratene. Vinner vi mot Sem, blir kampen på frEm en kamp DE "må" vinne. Det er alltid et godt utgangspunkt.
Apropos Svarstad: Jeg er "lettere oppgitt" over at de har "alliert seg" med FrEm. Vi har jo hatt kultur for å ha mange lågadøler i klubben vår. Husker ikke om han het (Jan) Roger, men ellers har vi jo hatt Kjetil Lie, Bjørn Erik Helgeland og Vegard Lie. Det er disse fire jeg kommer på i farta. Dette var ALLE, spillere som gjorde en veldig god jobb for oss. Det gjør meg rett og slett ille til mote, når jeg ser flørten mellom Smia og Svarstad. De har jo absolutt ingenting til felles. Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg??
Til slutt: Moro med scoring av Jørgen også. Kjenner pappa`n fra Stavern.
GI MEG MER Å GLEDE MEG OVER.
TAKK OG TAKK.
Det er nå det gjelder ,ikke å ta av. Vi er ikke halvveis i serien, men vi har gjort det fantastisk etter arbeidsuhellet mot Svarstad. FULL KONSENTRASJON OG TOPP INNSATS mot Sem, så har vi et flott utgangspunkt mot Smiekameratene. Vinner vi mot Sem, blir kampen på frEm en kamp DE "må" vinne. Det er alltid et godt utgangspunkt.
Apropos Svarstad: Jeg er "lettere oppgitt" over at de har "alliert seg" med FrEm. Vi har jo hatt kultur for å ha mange lågadøler i klubben vår. Husker ikke om han het (Jan) Roger, men ellers har vi jo hatt Kjetil Lie, Bjørn Erik Helgeland og Vegard Lie. Det er disse fire jeg kommer på i farta. Dette var ALLE, spillere som gjorde en veldig god jobb for oss. Det gjør meg rett og slett ille til mote, når jeg ser flørten mellom Smia og Svarstad. De har jo absolutt ingenting til felles. Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg??
Til slutt: Moro med scoring av Jørgen også. Kjenner pappa`n fra Stavern.
GI MEG MER Å GLEDE MEG OVER.
yess
Sterk 4-1 seier
Moholt 2
Borvik
Rosland
Imponerende gutta, holde konsentrasjon mot Sem og ikke undervurderer fRem så går det opp opp opp
Moholt 2
Borvik
Rosland
Imponerende gutta, holde konsentrasjon mot Sem og ikke undervurderer fRem så går det opp opp opp
Krabba- Antall Innlegg : 43
Vanskelig...
Vanskelig å tippe resultat i denne.
Vi hadde gode resultater mot SB sist sesong, og en seier tar jeg imot med en stor, ydmyk TAKK.
På en dag da alt fungerer normalt godt, bør vi absolutt kunne ta tre pinner.
LYKKE TIL, hele gjengen
Vi hadde gode resultater mot SB sist sesong, og en seier tar jeg imot med en stor, ydmyk TAKK.
På en dag da alt fungerer normalt godt, bør vi absolutt kunne ta tre pinner.
LYKKE TIL, hele gjengen
0-2 seier !
Bøkedampen- Antall Innlegg : 88
tipper 1-3 resulatat og fortsatt 2.plass på tabellen
smiley11- Antall Innlegg : 93
SF 2 - Larvik Turn
SF 2 - Larvik Turn
Sted komplett.no Arena
Tid. mandag 19/5 kl. 19:00