larvik Turn - Sem
5 posters
Side 1 av 1
Re: larvik Turn - Sem
Bra kamp i ett strålende vær.Starta kamp forberedelsene med ett par kalde i skogen og jazz for og så se gutta spille seg til tabell topp.Herlig gutter.
Opp Opp,ser fram til helga!nervøs,men dette går veien.
Opp Opp,ser fram til helga!nervøs,men dette går veien.
second hand- Antall Innlegg : 18
skal stå moholt og, men det skjønte vel de fleste
Krabba- Antall Innlegg : 43
yess
5-0 i skrivende stund.
hattrick av jacob på 4 min yessss
Moholt er borvik knutsen de to andre.
Moholtmiss på penalty også, det er sjeldent
hattrick av jacob på 4 min yessss
Moholt er borvik knutsen de to andre.
Moholtmiss på penalty også, det er sjeldent
Hvorfor alltid slippe inn det ene målet? Må vel være mulig og holde seg 100% konsentrert igjennom hele kampen og holde 0`en?
Hvor er det blitt av Lars Skjønnhaug forresten?
Hvor er det blitt av Lars Skjønnhaug forresten?
Bøkern- Antall Innlegg : 20
Riktig fokus
Jeg analyserer (for moro skyld) neste motstander med utgangspunkt i formutvikling og resultater.
Husk: Idrett er IKKE mattematikk.
Sem åpnet med etpar sterke resultater (knepent 2-3 tap for serielederen, samt uavgjort på bortebane mot FK Tønsberg 2 (som spilte uavgjort mot Fram)). Etter dette har de tre tap mot henholdsvis Ørn (H) 0-4, Svarstad (B) 0-1 og Flint (H) 1-3.
De vet at de er et bunnlag pr. dags dato, og vet at de må kjempe om hvert poeng i dagens situasjon.
Feil fokus, og vi kan avgi poeng her. Dette vet jeg imidlertid at Frank ikke vil tillate. Vi har mange som er sultne på å vise hva som bor i dem.
Ved riktig fokus fra avspark, og kjemping i 90 minutter bør det imidlertid bli en ny seier. Vi har nå fått inn VINNERKULTUREN i laget. Er det ikke j.....lig gøy dere, etter kampen samles og la sangen " for det er TURN som har seira i dag..." runge. Nå VET dere litt om hvor gøy det er å ri på denne bølgen. Vi har vært i "likegyldigbølgen" tidligere. Jeg var i en medgangsbølge som ingen ende tok, det året vi rykket opp med Turn. Samme hva vi gjorde... vi ble ALDRI slitne. Jeg spør dere A-lagsgutter: Har ikke DERE den følelsen nå?? Jeg VET dere har, for jeg kan føle det helt hit.
Eik skal ut i vanskelig kamp. PEIS PÅ, og kanskje vi drar på Smia som serieledere ! ! !
PS. Mål KAN bli avgjørende...., men la det komme som en naturlig del av spillet vårt.
Husk: Idrett er IKKE mattematikk.
Sem åpnet med etpar sterke resultater (knepent 2-3 tap for serielederen, samt uavgjort på bortebane mot FK Tønsberg 2 (som spilte uavgjort mot Fram)). Etter dette har de tre tap mot henholdsvis Ørn (H) 0-4, Svarstad (B) 0-1 og Flint (H) 1-3.
De vet at de er et bunnlag pr. dags dato, og vet at de må kjempe om hvert poeng i dagens situasjon.
Feil fokus, og vi kan avgi poeng her. Dette vet jeg imidlertid at Frank ikke vil tillate. Vi har mange som er sultne på å vise hva som bor i dem.
Ved riktig fokus fra avspark, og kjemping i 90 minutter bør det imidlertid bli en ny seier. Vi har nå fått inn VINNERKULTUREN i laget. Er det ikke j.....lig gøy dere, etter kampen samles og la sangen " for det er TURN som har seira i dag..." runge. Nå VET dere litt om hvor gøy det er å ri på denne bølgen. Vi har vært i "likegyldigbølgen" tidligere. Jeg var i en medgangsbølge som ingen ende tok, det året vi rykket opp med Turn. Samme hva vi gjorde... vi ble ALDRI slitne. Jeg spør dere A-lagsgutter: Har ikke DERE den følelsen nå?? Jeg VET dere har, for jeg kan føle det helt hit.
Eik skal ut i vanskelig kamp. PEIS PÅ, og kanskje vi drar på Smia som serieledere ! ! !
PS. Mål KAN bli avgjørende...., men la det komme som en naturlig del av spillet vårt.
bricky- Antall Innlegg : 74
larvik Turn - Sem
Dette er en meget viktig kamp gutta. Viktig å ikke tro at ting går av seg selv. Men med spillet i de siste kampene er det gode muligheter her.
Forhåndstips: 2-0 Rosland, Moholt str.
Er det forresten mulig med en live oppdatering her på forumet?
Forhåndstips: 2-0 Rosland, Moholt str.
Er det forresten mulig med en live oppdatering her på forumet?
Side 1 av 1