Larvik Turn IF
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Sem - Larvik Turn 0 - 9

Go down

Sem - Larvik Turn  0 - 9 Empty Sem - Larvik Turn 0 - 9

Poste by Heimen 2008-09-05, 14:47

Laget: Håkon - Bjørn, Terje (cap), Nuri, Eirik - Lars Skjønhaug, Frank Ronny, Daniel - Audun, Rosland, Magne

Benken: Krister, Thomas, Jacob, Lars Moholt,Sam, Marcus, Albert, Frank P.

Målene: Magne (10)
Rosland (17, 50)
Audun (52)
Thomas (59,75)
Krister (76,79,87)

Kampen: På en meget sleip bane, styrer vi fra start. Vi får en viktig tidlig scoring, hvor Magne ekspederer et innlegg i mål med panne brasken. Ross viser sin kaldblodighet, når han snaue 10 min. etter stikker fra forsvaret, runder keeper,og netter. Resten av omgangen er preget av litt "hawaii" fotball. Men vi har sjanser til å putte, både en og to til.
I 2.omgang,kjører vi totalt over Sem, som nok hadde løpt fra seg i de første 45. Sem får en mann utvist ca. 15 min. ut i 2.omgang. Etter dette bare renner målene inn.
Veldig artig å se de gutta, som ikke har fått alverdens av spilletid i år. Komme inn og gjør manns jobb.
Krister,og Thomas " tok jeg for mye møllers tran" Ohnstad, kom inn i 2. omgang, og puttet til sammen FEM kasser.

Nyt hælja, så får vi en knall bra trenings uke, før vi feier stripene av banen neste lørdag.

OPP OPP OPP

Hilsen det spreke gamle hjem. (",)
Heimen
Heimen

Antall Innlegg : 16

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics