Larvik Turn - Flint
5 posters
Side 1 av 1
Moro
Mange på forhånd tippet dette å bli en lett seier for gutta, og det stemte. Men det betyr ikke at det ikke var en meget viktig og god seier. Flint var absolutt med på notene i store deler av kampen, og at dette laget kan skape trøbbel for de tre andre topplaga. Men igår så fikk vi jo en helt syk start, som drepte kampen. Men selv om Flint til tider spilte god fotball, var jo turn det klart beste laget sett under ett og leverte til tider meget god fotball.
Så nå kan nok: top of the league, jalle en god stund oppe ved bøkeskogen!!
Så nå kan nok: top of the league, jalle en god stund oppe ved bøkeskogen!!
Krabba- Antall Innlegg : 43
3-0 seier
Det ble 3-0 seier i gårdsdagens kamp på Flint. Turn guttene åpnet i et forrykende tempo og scorer 1-0 allerede etter 1.min. Moholt finner Rosland ved en gjennombruddspasning, og alene med keeper gjør toppscoreren ingen feil. Bare 2 minutter senere er det duket for nok en scoring.Etter et nydelig angrep trer hovmester Røsand ballen mellom til Daniel Fossum som klinker ballen i nettet fra skrått hold. Etter dette kommer flint mer inn i kampen og leverer tidvis fin fotball. Turn blir snytt for 2 tilsynelatende klare straffer ved Moholt og Rosland. I 2.omg tar turn helt over og styrer spillet. Audun Holt kommer inn for Jonas og gjør sin debut på årets turn lag. Dagens siste scoring kommer på en corner. Daniel Fossum er igjen på rett sted, kriger til seg ballen og smeller den vakkert i nett taket. Innbytter Lars Skjønhaug gjør et bra innhopp og er nærme å øke ledelsen ved to anledninger. Men det ender 3-0 til de hvite og blå som er i kjempeslag.
Unggutten Albert Gashi gjør en kanon match og blir kåret til dagens turn gutt.
Daniel Fossum er nå oppe i 5 scoringer i årets sesong
Turn - Flint 3-0
1-0 Rosland 1 min
2-0 Fossum Paulsen 3 min
3-0 Fossum Paulsen 60 min
Gule kort: Eirik Osland (må stå over neste kamp)
Unggutten Albert Gashi gjør en kanon match og blir kåret til dagens turn gutt.
Daniel Fossum er nå oppe i 5 scoringer i årets sesong
Turn - Flint 3-0
1-0 Rosland 1 min
2-0 Fossum Paulsen 3 min
3-0 Fossum Paulsen 60 min
Gule kort: Eirik Osland (må stå over neste kamp)
smiley11- Antall Innlegg : 93
Resultatet
3-0 på en litt "rusten" dag for Turn, 2-0 før jeg fikk satt meg lovet godt, men så slapper guttane av, det ser ut som det ikke er like lett å motivere seg mot lagene vi SKAL slå, men 3 poeng er viktigst og godt å se at vi har mye å gå på! Spesielt hyggelig var det å se Audun Holt tilbake der han hører hjemme og at han har farta i behold (gleder meg til at han og Jacob parkerer motstanderne 13/9)! Igjen tar jeg av meg hatten for Frank og laget, i morra kan det bli full pott det ble det ikke, men 2 mål + til Turn er tar vi med oss
Sist endret av Soting den 2008-08-09, 11:56, endret 2 ganger
Soting- Antall Innlegg : 21
5-0
1-0 Fossum Paulsen
2-0 Selvmål, som Moholt hever å ha touchet
3-0 Rossland (Straffe)
4-0 Levinsen
5-0 Bach Hansen
Gule kort: Ozzie, Røsand, Storhaug
BB: Fossum Paulsen
2-0 Selvmål, som Moholt hever å ha touchet
3-0 Rossland (Straffe)
4-0 Levinsen
5-0 Bach Hansen
Gule kort: Ozzie, Røsand, Storhaug
BB: Fossum Paulsen
Lovise- Antall Innlegg : 18
4-1
1-0 Moholt
2-0 Rosland
3-0 Holt
4-0 Fossum Paulsen
4-1 selvmål
2-0 Rosland
3-0 Holt
4-0 Fossum Paulsen
4-1 selvmål
smiley11- Antall Innlegg : 93
res
Tipper 5-0
Rosland (28)
Moholt (55)
Jacob ( 72 )
Levinsen (85)
Osland (90)
Rosland (28)
Moholt (55)
Jacob ( 72 )
Levinsen (85)
Osland (90)
Krabba- Antall Innlegg : 43
Larvik Turn - Flint
Tror dette blir en solid hjemmeseier, og våger å tippe 5-1. Bet meg også merke i at Rosland og Knutsen alene har scoret halvparten av målene våre. Samtidig har Moholt åtte mål fra midtbanen. Godt å vite at det ikke avhenger av spissene alene å kunne score mål.
larhan44- Antall Innlegg : 34
Side 1 av 1